Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

brio race / teutonia timmy (ja kysymyksiä)

Vierailija
02.04.2012 |

eli nämä kaksi loppumetreillä 1v lapselle rattaiksi. Haluaisin rattaat johon saa seisomalaudan, jotka ovat pienet ja ketterät ja mahtuvat pieneen tilaan kasattuna. Emmaljunga scooterista en oikein tykännyt, olivat jo "yhdistelmien" oloiset jotenkin.

Pari kysymystä timmystä: onko timmyissä tasku? Kääntyykö kuomu jotenkin? Timmyissä siis käsittääkseni ainoana kokonaan alas taittuva selkänoja. Onko tummy racea isompi kooltaan?

Entä sitten race, saako hyvän uniasennon vaikkei selkänoja taitukaan alas? Onko kestävä ja laadukas?

Ja ennekaikkea kumman itse ottaisit (ja miksi). Olen ostamassa uutena, eli siis 2012 mallia, eli ainakin race on vähän uudistunut selkänojan asentojen suhteen.

Jos joku olisi molempia kokeillut niin olisin kiitollinen avusta - joudun tilaamaan sokkona kun asun niin kaukana "sivilisaatiosta" eli en pääse kokeilemaan itse.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

timmyillä on tosi hyvä jälleenmyyntihinta ja ovat laadukkaat. Omaan silmään briot ovat siis kyllä kauniimmat.

Vierailija
2/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on Timmyt. Valitsin lapselle aikoinaa siksi, että se selkänoja tosiaan menee vaakatasoon, tavarakori on hieman isompi kuin Brion rattaissa ja on matalampi ratas, eli käsitykseni mukaan kevyempi työntää. Taskua ei ole Timmyssä. Olen ollut tyytyväinen, Brio näyttää ainakin hieman kapeammalta ja pitkä makuutila on siinäkin. En tiedä miten siinä kuomu kääntyy, lähte irti, mutta ainakin Timmyn kuomu on erittäin suojaava, sen saa irti tai vaikka toisin päin käännettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko timmy siis mahdollinen ns. vauvan ainoana vaununa? Eli jos siis vielä saisin lapsen, niin riittäisikö timmy pehmeällä kantokopalla varustettuna vauvan vaunuiksi?

Onko kellään vielä ollut mahdollisuus testata tämän vuoden mallia brio racesta. Eli sitä selkänojaa jonka tämän vuoden mallissa piti mennä alemmas kuin aikaisemmissa malleissa, onko siis lähellä jo timmyn "vaakatasoa" se alin asento?

Kyllä voikin olla vaikeaa päättää näiden kahden välillä....

t.ap

Vierailija
4/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viime vuoden mallit Racesta, ja olen tykännyt. Kyllä se selkänoja menee tosi alas lähestulkoon vaakaan. Ja siis jo viime vuoden mallissa.

Kulkevat näppärästi, ja jopa tämän talven lumikeleillä on niillä pärjätty ihan kohtuullisesti.

Kivana lisänä on ollut kaareen lisävarusteena saatava ratti. Tyttö on tykännyt kovasti ohjailla :)

Vierailija
5/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Timmyä käytettävän vauvanvaununa. Sinne on laitettu pehmeä kantokassi ja sitten käännetty se kuomu, niin saadaan kasvot työntäjään päin. Tämä ei kuitenkaan ole virallinen suositus, mutta mahdollinen. Virallisesti vasta tuosta 6 kk alkaen. Itse tykkään nyt vanhemmalla lapsella (3 v.) käyttää ilman kuomua avorattaana.

Vierailija
6/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Timmystä saa tuon turvakaaren irti. Musta kiva ainakin talvella kun on ehkä paksu toppapussi ja sitten vielä haalari, niin ei tartte alkaa tunkemaan lasta sinne väliin.

Vierailija
7/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vielä sen verran kysyn että miten racen ja timmyn istuma-asento, onko tarpeeksi "jyrkkä"? Eli siis tarkoitan että istuuko pystyasennossa tarpeeksi selkä suorana? Omissa tuparattaissani ylin istuma-asento on ärsyttävän loiva, eli lapsi joutuu istumaan takakenossa ja "valuu" alaspäin, tai sitten roikkuu etukenossa turvakaaren päällä kun ei tykkää takakenosta.

Uuden racen saa ilmeisesti vain kahteen eri asentoon? Onko timmyssä myös vain kaksi eri selkänoja-asentoa?

Vierailija
8/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta briossa ja timmyssä on loiva istuma-asento? Jyrkin eli suorin on mielestäni Emmaljunga Scooterissa.

Vierailija
9/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, siis anteeksi että intän mutta toivoisin vielä tuosta istuma-asennon jyrkkyydestä mielipiteitä! Tarkoitus tilata rattaat tänään/huomenna ja en tosiaan pääse itse kokeilemaan ja katsomaan.

Vierailija
10/10 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri ostetut, viimevuoden mallia, kylläkin, brio racet, siinä on 3 eri asentoa selkänojalle, ja menee lähes makuulleen, että itsellä nyt 1vuotiaalla ainoat rattaat, ja hyvin nukkuu päikkärit ulkona niissä. Ihanan kevyet työntää ja nostaa autoon. aika kapeat makuutilaltaan, mutta vyöt on pitkät että varmasti menee pitkään jos tykkää nukuttaa rattaissa...esim. Nyt kun vielä on toppahaalari välillä päällä siellä, niin aika nafti tila on mutta ei mielestäni liian ahdas vielä...

Istuma-asento pystyimmillään ei oo ihan niin pysty kuin esim meillä ennen olleissa matkarattaissa (Graco), mutta ei tuo 1v niissä valukkaan... :)

Timmyistä mulla ei ookkaan minkäänlaista kokemusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän