Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen suhteen olette eronneet luoneet uuteen anoppiin? Neuvoja kaipaisin.

Vierailija
01.04.2012 |

Elikä olen eronnut ja mulla kaksi lasta.Edellinen anoppi ja minä tultiin loistavasti toimeen,nyt taidan saada hankalan anopin sillä minulla ja kihlatulla on peräti 11vuotta ikäeroa eli olen se vanhempi nainen.Tuntuu ettei miehen äiti sulata tätä ikäeroa yhtään eikä sitä että mulla on kaksi alaikäistä lasta.Mitä teen? Auttakaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet valinnut tilanteesi, anoppisi ei omaa tilannettaan.

käyttäydyt kohteliaasti ja teet perhaasi että tulet toimeen anoppisi kanssa sen mitä olette tekemisissä. Älä hakeudu hänen seuraansa erikseen, mutta älä torju hänen hakeutumistaan sinun seuraasi.

Älä keskustele liian henkilökohtaisista mielipideasioista, pidä välisi lämpimän etäisinä hänen kanssaan-

Vierailija
2/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläpä kuulin kuinka ne otti yhteen minusta yksi kerta puhelinvälityksellä,teenkö jotain väärin.Pitäisikö pitää taukoa vai antaa anopin niellä ylpeytensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo varmaan mukava tilanne ole, mutta ymmärrän anoppiasi, Jos oma poikani toisi 11 vuotta vanhemman naisen kotiinsa, niin en minäkään ilahtunut olisi. Tulisi väistämättäkin tunne, että aikuinen hömpöttää nuorta poikaani (vaikka en siis tiedä minkä ikäinen sinun miehesi on) Mutta kyllähän siinä miettisi kaikenlaista. Miksi tuo nainen ei saa oman ikäistään? Miksi poikani tyytyy vanhempaan? Mikä heissä on vikana? Vaikka eihän se tokikaan noin yksiselitteistä ole :) Myös vieraat lapset olisivat, ei niin kiva ajtus. Ehkä enemmänkin siksi, että pelkäisin kiintyväni heihin ja sitten jos poikani ja tämä vanhempi nainen joskus myöhemmin eroisivat, niin pojallani ei olisi mitään oikeuksia näihin lapsiin, ja minulla isovanhempana vielä vähemmän. Joten sitä voisi täysin menettää lapset joihin olisi kiintynyt todella paljon. Vaikea tilanne.

Ehkä kannattaa antaa vaan ajan kulua. Ja näyttää anopille, että todella välität hänen pojastaan.

Vierailija
4/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla niin pitkällä.t.ap

Vierailija
5/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet valinnut tilanteesi, anoppisi ei omaa tilannettaan.

käyttäydyt kohteliaasti ja teet perhaasi että tulet toimeen anoppisi kanssa sen mitä olette tekemisissä. Älä hakeudu hänen seuraansa erikseen, mutta älä torju hänen hakeutumistaan sinun seuraasi.

Älä keskustele liian henkilökohtaisista mielipideasioista, pidä välisi lämpimän etäisinä hänen kanssaan-

Kumpikaan ei ole valinnut tilannettaan yhtään enempää. Tuskin ap valkkasi tietoisesti vittumaisen anopin, kyllä se on tullut ihan pyytämättä. En ymmärrä yhtään näitä, joitten mielestä anopilla on jotenkin OIKEUS puuttua poikansa valintoihin ja ajatella vanehmmasta naisesta negatiivisesti. Se asia ei kuulu anopille pätkääkään.

Vierailija
6/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette kihloissa...?????????Outoa meininkiä.Vai etkö olekaan tosissasi?

Vierailija
7/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saattaa olla sun anoppi vuosikymmeniä.Ota selville mistä pitää ja noudata niitä juttuja,älä paljasta omia henkilökohtaisia perhe/muita ongelmia,alkaa tehdä niistä numeron ja joka kerta kun näätte alkaa kiusata sua.Kokemusta on!

Vierailija
8/8 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa testamenttiin pykälän, että lasten puolisoilla ei ole mitään osuutta meidän omaisuuteen, eikä perintöön.

En varmaan itsekään sulattaisi 11 vuotta vanhempaa miniäehdokasta. Jos jäisi sukuun niin kaipa se olisi toimeen tultava,

ei tuo varmaan mukava tilanne ole, mutta ymmärrän anoppiasi, Jos oma poikani toisi 11 vuotta vanhemman naisen kotiinsa, niin en minäkään ilahtunut olisi. Tulisi väistämättäkin tunne, että aikuinen hömpöttää nuorta poikaani (vaikka en siis tiedä minkä ikäinen sinun miehesi on) Mutta kyllähän siinä miettisi kaikenlaista. Miksi tuo nainen ei saa oman ikäistään? Miksi poikani tyytyy vanhempaan? Mikä heissä on vikana? Vaikka eihän se tokikaan noin yksiselitteistä ole :) Myös vieraat lapset olisivat, ei niin kiva ajtus. Ehkä enemmänkin siksi, että pelkäisin kiintyväni heihin ja sitten jos poikani ja tämä vanhempi nainen joskus myöhemmin eroisivat, niin pojallani ei olisi mitään oikeuksia näihin lapsiin, ja minulla isovanhempana vielä vähemmän. Joten sitä voisi täysin menettää lapset joihin olisi kiintynyt todella paljon. Vaikea tilanne.

Ehkä kannattaa antaa vaan ajan kulua. Ja näyttää anopille, että todella välität hänen pojastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi