Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan 35v+ haluaa lapsen nro3??

Vierailija
01.04.2012 |

Varsinkin jos olemassaolevat lapset ovat eri sukupuolta, asuntona max 4h+k jne?

-yrittää ymmärtää naapuria vaikka eihän mun toki tarttee ja ihmetellähän aina saa-

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne kolmannet ja neljännet lapset myös kasvatetaan ja hoidetaan huonommin!!!

Vierailija
22/33 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on kokonainen vasta kun se tuntuu siltä ja on niin totta :)

T. Neljättä yrittävä, tosin alle 30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä muistan kyllä jo vanhastaan, mitä mieltä sä oot yli kolmekymppisten lisääntymisestä. Mutta saman kokoinen kämppä teillä on itellänne ja olette silti ajatelleet sitä kolmosta myöhemmin. Sitä paitsi ainakin yli 30 taidat olla sinäkin jo siitä kolmosesta, jos se ei jo ole tulossa lujaa vauhtia.

Vierailija
24/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.on yleensä yläpää, mutta näiden mammojen aivot ovat valahtaneet ..sinne. Ja mukeoita väännetään kuin viimeistä päivää!

Vierailija
25/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lapsen, 2 lasta, mökin, matkustella, pinkit lenkkarit?

Vierailija
26/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitteeseen tuo vastineesi.

ap

mä muistan kyllä jo vanhastaan, mitä mieltä sä oot yli kolmekymppisten lisääntymisestä. Mutta saman kokoinen kämppä teillä on itellänne ja olette silti ajatelleet sitä kolmosta myöhemmin. Sitä paitsi ainakin yli 30 taidat olla sinäkin jo siitä kolmosesta, jos se ei jo ole tulossa lujaa vauhtia.

Vierailija
27/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli pakko tulla tänne kyselemään???

Mulla on taas ihmetyksenä se, muten jotkut koko ajan tarkkailee muita, esim. naapureitaan. Miten ne jaksaa? Eikö teillä ole omaa, mielekästä elämää? Mitä ne muiden valinnat oikeasti teitä liikuttaa?

Mä en edes muista ikinä mun naapureiden sukunimiä, tai mitkä lapset/autot/lemmikkieläimet jne kuuluu millekin perheelle naapurustossa. Olen ihan pihalla, kun ei vaan jaksa kiinnostaa ja siksi en muista mitään mikä on naapureiden asiaa.

Siksipä ihmettelen kovasti, miten jotkut ovat niin tarkasti selvillä naapureidensa asioista. Siis oikeasti jotkut jaksaa päivästä toiseen miettiä joidenkin naapureidensa asioita, ja elämänvalintoja??? Ei jaksa ymmärtää. Valaisistko AP minulle asiaa? Siis ihan uteliaisuudesta tätä kyselen.

Vierailija
28/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen takia, että ap:lla olisi jotain ihmeteltävää.

Vierailija
29/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei suostu

Vierailija
30/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjät on heikosti koulutettuja, huonossa sosiaalisessa asemassa, usein köyhälistöä, asuvat joko maalla, tai ovat maalta muuttajia, jääneet vanhat tavat päälle.

Vierailija
31/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne kolmannet ja neljännet lapset myös kasvatetaan ja hoidetaan huonommin!!!

Vierailija
32/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa olla niin tyhmä kuin ap?

Vierailija
33/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsikin tehty 35+, niin luonnollisesti kolmaskin tulee olemaan. Ovat eri sukupuolta, mitä väliä sillä on, mitä sukupuolta ovat? Rakennusoikeutta meillä on jäljellä yli 100 neliötä ja tonttia on 2500 neliötä, joten eiköhän me sellanen pytinki saada raapastua kasaan, että mahtuu vaikka kaksoset vielä.

Ota ihan rennosti vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme