Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan 35v+ haluaa lapsen nro3??

Vierailija
01.04.2012 |

Varsinkin jos olemassaolevat lapset ovat eri sukupuolta, asuntona max 4h+k jne?

-yrittää ymmärtää naapuria vaikka eihän mun toki tarttee ja ihmetellähän aina saa-

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy suoraan naapuriltasi, ei kai tuohon mitään yleispätevää vastausta kuitenkaan ole :)

Vierailija
2/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt aina tarvitse niin "järkevästi" toimia. Jos parisuhde on kunnossa ja on voimia huolehtia itsestään ja perheestään, niin mikä ettei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. neljättä yrittävä 38-vuotias joka tiedostaa että vanhempien makuuhuoneesta on luovuttava jonain päivänä jos vauva tulee :)

Vierailija
4/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4h+k ja voisin hyvinkin vielä parin vuoden päästä kolmatta yrittää. Olin siis toisenkin syntyessä jo 36-vuotias :).

Kaupungissa 4h+k on jo ihan iso kerrostaloasunto. Ja omakotitaloon minulla ei ole mitään hinkua, kun olen ensimmäiset 20 vuottani sellaisessa asunut.

Vierailija
5/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurilla on molempia sukupuolia lapset ja asuntona 4 h ja keittiö niin mikseivät voi hankkia vielä niin montaa lasta kun haluavat ja vaikka sitten isompaa asuntoa? Sitäpaitsi ei lapsilla ole aina oltava omat huoneet, ei minullakaan ollut vaan jaoin huoneen siskoni kanssa.

Sinä taidat itse olla normi-ihminen: kaksi lasta eri sukupuolta, omakotitalo ja kultainen noutaja ja siinä kaikki. Kukaan muuhan ei saa ajatella eri lailla...

Vierailija
6/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain näe ns järkeä moisessa ja kun ne olemassaolevat lapsetkin jo päässet vaipoista niin ei muuta kuin uutta putkeen, karmii pelkkä ajatuskin vaikka vauvoja rakastankin.

Harmi että ne on niin vähän aikaa niitä vauvoja...

ap

Vierailija
7/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihn sen ensimmäisenkään hannkimisessa mitään järkeä ole. Ei järkevää ollenkaan, jos asiaa loogisesti ajattelee , vain itsensä näkökulmasta. Mutta se on joku sisäänrakenettu tarve, ja halu.

Vierailija
8/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä enemmän statusta.

Vierailija
9/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään järjellistä syytä ole. Ja nyt olen tyytyväinen neljän lapsen äiti, kenellä nuorin on jo 12v.

Sitä en ymmärrä, miksi niiden pitäisi olla kauemmin vauvoja. Minusta on ollut kiehtovaa jokainen ikä, minkä ovat läpi käyneet.

Itse en vain näe ns järkeä moisessa ja kun ne olemassaolevat lapsetkin jo päässet vaipoista niin ei muuta kuin uutta putkeen, karmii pelkkä ajatuskin vaikka vauvoja rakastankin.

ap

Vierailija
10/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen on 18 niin meillä olisi kuopus vasta 7-vuotias. Saisimme nauttia pikkulapsiajasta tms. mahdollisimman pitkään. Ja rakastan mieheni kanssa tätä hulinaa ja elämää ympärillä :)

terv se 38-vuotias neljättä yrittävä

Vierailija
11/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei kyseessä ole lastensuojelutapaus, alkoholistit jne.

Täällä tuntuu olevan mentaliteetti että ei saisi kovin vanhana tehdä lapsia, kun taas jossan suoli24ssa jokaisen pariskunnan täytyisi olla yli 10v yhdessä ja yli 30v ennen esikoisen harkitsemistakaan.... En kertakaikkiaan tajua, kumpaakaan ääripäätä.

Eikös se ole tärkeintä että lapsia tekisivät järjissään olevat, toisiaan rakastavat ja kunniottavat ihmiset, joilla olisi jo jonkin verran makua arjesta. Muulla ei mun mielestä ole väliä..... Ei edes sillä kuuluisalla materialla.

Mä oisin onnellinen jos voisin vielä 35v saada lapsia, sekään kun ei ole kiveen kirjoitettua.

Vierailija
12/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vaikka lastenteko jäänyt myöhempään elämäntilanteesta riippuen, esim oikea puoliso löytyny myöhään tai rahatilanne tms.

esim mun äiti oli 30v kun sai esikoisen ja siitä eteenpäin 4 lasta noin 2 vuoden välein, ja nykyään on niin nuorekas kun vaan voi, ei uskois ikäsekseen

Vierailija
13/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme hankkineet neljättä lasta vain sen vuoksi, että piti saada tyttö! Toki oli ihana yllätys, kun neljäs lapsi oli tyttö, mutta lapsi itsessään oli pääasia, ei lapsen sukupuoli.

Tilaa meillä on ihan riittävästi parinsadan neliön ok-talossa: kaikille lapsille saa oman huoneen jatkossa, jos haluaa. Nyt yksi makuuhuoneista on ainakin toistaiseksi yhteinen leikkihuone, yksi huone on pelihuone (WII on siellä) jne.

Ikää minulla oli kuitenkin jo reilusti yli 35 v., kun neljäs lapsi syntyi. Siinäpähän ap siis ihmettelet perhetilannettamme.

Vierailija
14/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos olet siinä iässä löytänyt uuden elämäsi suuren rakkauden, jonka kanssa haluat ehdottomasti lisääntyä, sinä ymmärrät paremmin.

Vierailija
15/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään koet isommat kuin vauvat pelkkänä riesana.

ap

Vierailija
16/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne kuin naapurillassi. Vastaus: vahinko!

Vierailija
17/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kysymys.

Vierailija
18/33 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Miksi joku haluaa koiran? Miksi joku haluaa kissan? Miksi joku haluaa naimisiin? Miksi joku ei halua? Voihan noita miettiä aikansa kuluksi.

Vierailija
19/33 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi edelleen kotirouvitella. Nuorin kun oli menossa kouluun niin miehen mielestä mun olis pitänyt mennä töihin. Kun tekee vielä yhden lapsen nelikymppisenä, niin voi huoletta olla ainakin 6 vuotta vielä kotona. Sit olenkin jo niin vanha, ettei kukaan huoli mua töihin ja voin nautiskella olostani kotosalla. Mies saa elättää kuten tähänkin asti. Tehkää te muut naiset vaan duunia, mä olen mieluummin kotona.

Vierailija
20/33 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis kolmas oli tulossa. Ei haluttu lasta, vaan ehkäisy petti, mutta päätettiin silti hänet pitää. Neliöitä tosin on 240 että kyllä meille mahtuu, elämäntilanne vaan olis ollut nyt just sopiva kun isommat lapset alkaa olla suht itsenäisiä kavereineen ym. mutta ei voi mitään, vaipparumba alkoi alusta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän