Onko klo 10 sopiva aika lähteä virpomaan?
Asumme lapsiperhe alueella, omakotitalo alue.Lasten pitäisi ehtiä päikkäreille ja syödä lounas viim klo 12 mennesä. Onko klo 10 hyvä aika?
Kommentit (28)
Mutta tiedän, että jotkut toki nukkuvat pidempään. Omat lapset virpovat meidät vanhemmat ja käyvät vain yhdessä naapurissa n. klo 11.
Tota myöhemmin ihmiset ehtii lähteä kodeistaan liikenteeseen.
Aika moni vielä nukkuu. Kello 11 on sopiva
Tosin pelkkään vauvaperheeseen en ehkä menisi...
Klo 10 on varmaan omakotitaloalueella ihan hyvä aika. Meillä lähtee klo 11.
Klo 11 meillä lapsi syö ja menee pian unille, eli klo 10 on parempi nimenomaan pienten lasten perheisiin. Menkää jo klo 10, kiitos :)
Inhottaa tuo kerjääminen. Meillä omat lapset saavat virpoa omaa mummoa, mutta emme tosiaan laita muksuja kerjuukierrokselle naapurustoon.
Mutuenkin ärsyttää jo valmiiksi, kun naapuritalojen lapset alkavat pimputella ovikelloa aamuyhdeksästä asti. Meillä vuoden ikäinen vauva, joka nukkuu yleensä 10-12 aamupäiväpäikyt (kerää jo kuudelta) ja pystyisimme itsekin ottamaan samaan aikaan pienet tirsat. Niin vähänkö olen pahalla päällä, kun ovelta alkaa kuulua pimpom pimpon ja vauva herää siihen koko ajan ja meillä menee koko päivä ihan sekaisin!!!
Viime vuonna ovellamme kävi 32 virpojaa. Annoimme 10 ensimmäiselle munat ja lopuille totesimme, että nopeammat kerkisivät. Jotain rajaa pitäisi olla tuossa.
Pitää varmaan laittaa kyltti tontin rajalle, että älkää tuoko lapsiamme meille kerjuulle!
Ja juu, olen tosi väsynyt!
tuskin vaan kovinkaan moni enää siihen aikaa unia vetelee!
Ette taida tietaa virpomisesta mitaan!
Meillä ei ole antaa lapsillenne mitään. Ei ole tänä vuonna varaa ostaa kuin yhdet pääsiäismunat omillekaan lapsille. Ja nekin annetaan sitten vasta pääsiäisenä.
Enkä ollut muistanut koko juttua. Annoin kaksi omenaa.
vihaisen murkun ovelle. Se ei mieti, mitä sanoo teidän pikku pilteillenne.
tuskin vaan kovinkaan moni enää siihen aikaa unia vetelee!
ja kello on 9:51. Olen ainut joka hereillä.
T:perheen äiti
Inhottaa tuo kerjääminen. Meillä omat lapset saavat virpoa omaa mummoa, mutta emme tosiaan laita muksuja kerjuukierrokselle naapurustoon.
Mutuenkin ärsyttää jo valmiiksi, kun naapuritalojen lapset alkavat pimputella ovikelloa aamuyhdeksästä asti. Meillä vuoden ikäinen vauva, joka nukkuu yleensä 10-12 aamupäiväpäikyt (kerää jo kuudelta) ja pystyisimme itsekin ottamaan samaan aikaan pienet tirsat. Niin vähänkö olen pahalla päällä, kun ovelta alkaa kuulua pimpom pimpon ja vauva herää siihen koko ajan ja meillä menee koko päivä ihan sekaisin!!!
Viime vuonna ovellamme kävi 32 virpojaa. Annoimme 10 ensimmäiselle munat ja lopuille totesimme, että nopeammat kerkisivät. Jotain rajaa pitäisi olla tuossa.
Pitää varmaan laittaa kyltti tontin rajalle, että älkää tuoko lapsiamme meille kerjuulle!
Ja juu, olen tosi väsynyt!
osaa pistää ovikelloa pois päältä?
kyläilemään ennen klo 12, eli sitten vasta kun jumalanpalvelus on ohi. Eri asia on jos kyläilystä on sovittu.
Tämän olen myös omille mukuloilleni opettanut. Sunnutai on lepopäivä, ollaan sitten uskonnollisia tai sitten ei.
eilen illalla ovikellosta otettu patterit pois...
soi ovikello tänään 9.10. Oltiin kaikki vielä nukkumassa. 15v poika oli käynyt aamuäreänä ovella, oli ollut 5 virpojaa, mutta ilman palkkaa jäivät.
soi ovikello tänään 9.10. Oltiin kaikki vielä nukkumassa. 15v poika oli käynyt aamuäreänä ovella, oli ollut 5 virpojaa, mutta ilman palkkaa jäivät.
Meillä lähtee 7v klo 11.00 aikaan.