Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hiusväriä!

Vierailija
01.04.2012 |

Tarkoitus värjätä vaaleat hiukset tummanpunaisiksi. Nytkin mulla on värjätyt hiukset, mutta aika lähellä oikeaa väriä.

Yleensä olen värjännyt Garnier Fructiksen väreillä.

Ja onko jotain erityishuomioitavaa? Tarkoittaen sitä, että miten saan värin pysymään hyvänä mahd pitkään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hiusväriä!

_NATURIGIN-hiusvärit tarjoavat hellävaraisemman ja luonnollisemman vaihtoehdon hiusten värjäämiseen. NATURIGIN-hiusvärit on valmistettu niin luonnollisista raaka-aineista kuin mahdollista tinkimättä värin pysyvyydestä ja hoitavuudesta. 100 % peittävä sävy suojaa hiuksia värjäyksen aikana ja lisää kiiltoa._

Vierailija
2/2 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on halpaa ja sitä joskus saa jopa tarjouksessa kaks pakettii. ja koska mä tykkään pitää kohtalaisen vaaleina hiukset nii monissa hiusväreissä on se ongelma et vetää keltaseks. tossa on joku semmonen sävy ku ashblonde(tms) jota oon nyt käyttäny jo muutamana kertana.

ainoo hankala on mun mielestä siinä se hoitoaine. se on sellasta tosi vetistä. eikä ees sen käytön jälkeen hiuksista tuu kovin...liukkaat/pehmeet vaan yleensä laitan sitten heti samalla uudelleen omaa hoitoainetta. mutta muuten tosi kiva väri, mulle ainakin sopinut tosi hyvin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä