Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin pitää liittoni - reiluja neuvoja kiitos

Vierailija
01.04.2012 |

Olen täysin normaali perheenisä ja lisäksi uskollinen (joka ei liene aina niin normaalia:))

Enemmän kuin mitään, haluaisin pitää liittoni kasassa. Se on kuitenkin hajoamassa, sillä en keksi ratkaisua. Olen aina ollut ns. Tissimiehiä. Seksuaalinen hyvinvointini ei ole paljosta kiinni. Minulle riittäisi normaalitissinen nainen. Vaimoni on kolmen lapsen äiti. Lienee ymmärrettävää, että tissit ovat kuin lapaset. Olen säästänyt rahaa ja ymmärrätte varmaan mihin.

Olen järkyttynyt, sillä hän ei halua implantteja. Onko se paljon pyydetty hyvän elämän suhteen? Miten voisin perustella asian? Lapsilla? Liitolla? Muuta en pyydä herran jumala. Auttakaa te, jotka ymmärrätte. Kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitata implantit itsellesi, nännit voi tatuoida. Sitten olisit oikeasti Tissimies ja jos vaimosi hyväksyy liittokin pelastuu. Jos ei hyväksy so what! Onhan sulla ne tissit!

Vierailija
2/3 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa se rahat omaan alapääsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvi tatuoida. Muuten olen samalla kannalla kanssasi.

Laitata implantit itsellesi, nännit voi tatuoida. Sitten olisit oikeasti Tissimies ja jos vaimosi hyväksyy liittokin pelastuu. Jos ei hyväksy so what! Onhan sulla ne tissit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi