Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä ei voi pahemmin enää järkyttyä

Vierailija
01.04.2012 |

Meidän iki ihana naapuri sitten päätti teettää koirallaan pennut. Koira on vasta 10kk ikäinen. Eihän noin nuorella koiralla voi vielä pennuttaa. Mihin mä tästä ilmotan? Säälittää koiran parka. Miks idiooteilla on eläimiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään voisi pahemmin muka järkyttyä?

Järkyttävää!

Vierailija
2/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on ihan vakavasti otettava asia. Ei ole tarpeen tehdä yhtäkään luonnevikaista koiraa. Puhumattakaan epämuodostuneista pennuista. Sitten niitä myydään isoilla summilla,ja joku toinen toope jalostaa lisää.

Oonkohan mä väärällä palstalla? vauva.fi

Vaikka täällähän puhutaan laidasta laitaan.

T: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän iki ihana naapuri sitten päätti teettää koirallaan pennut. Koira on vasta 10kk ikäinen. Eihän noin nuorella koiralla voi vielä pennuttaa. Mihin mä tästä ilmotan? Säälittää koiran parka. Miks idiooteilla on eläimiä?

Vierailija
4/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin järkyttynyt etten pysty edes sidukkaa juomaan. Niinku.

Kriisiapuuuva!

Vierailija
5/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon varteenotettavampi asia kun valittaa siitä että kaupoissa ei saa enää avata pakkauksia ja märsytä sinne suukkiin kauppan reissun aikana sitä suklaata. nii tui tui

Vierailija
6/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-MAMMAT OOTTE KYL MAINEENNE VEROSIA HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA

huoh

Vierailija
7/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se koiran fysiikka sanele sen, koska se voi niitä pentuja saada? Vai keinohedelmöitettiinkö se?

Mä oon sua enemmän järkyttynyt siitä, kun sä olet niin järkyttynyt näin turhanpäiväisestä asiasta.

Vierailija
8/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sinä ottaa yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan tai Kennelliittoon jos on kasvattaja kyseessä jolla on kennelnimi.

Vierailija
9/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sinä ottaa yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan tai Kennelliittoon jos on kasvattaja kyseessä jolla on kennelnimi.

Vierailija
10/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se koiran fysiikka sanele sen, koska se voi niitä pentuja saada? Vai keinohedelmöitettiinkö se?

Mä oon sua enemmän järkyttynyt siitä, kun sä olet niin järkyttynyt näin turhanpäiväisestä asiasta.

Sama asia pätee kumma kyllä koiriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi