Keksikää mulle uusi etu- ja sukunimi, aion vaihtaa!
Aion ihan tosissani vaihtaa kaikki nimeni, koska en halua kantaa vanhempieni antamia nimiä (ei tästä nyt enempää). Nimen valinta vaan on vaikeaa. Aion ihan rauhassa etsiä sopivia, kiirettä ei ole.
Haluan suht suomalaisen nimen, joka kuitenkin vääntyy myös ulkomaalaisten suussa. Kaksi etunimeä riittänee.
:)
Kommentit (14)
Sukunimeä en oikein osaa keksiä, löytyisikö isovanhempien nimistä sopivaa? Edes muokattuna?
pihlajapuu, villivaahtera, koivupuu, poppeli..
Armi Helena Poppeli
eikö sukunimen pidä olla suvusta tai sitten ihan itse keksitty uusi sukunimi? Täten dahl tai kallio ei todennäköisesti kelpaa...
Mulla kun on mietinnässä ihan sama. Tosin sukunimeä nyt en ala vaihtamaan, mutta jos etunimen kuitenkin.. En vaan keksi sitten millään hyvää. Ja mulle on ihan sama onko nimi jonkun mielestä kamala, naurettava, c-nimi, jne.
löytyisikö siitä sukunimi? Tai lempiasiaasi, tai itseäsi millainen olet. Niinhän ne nimet ovat alunperinkin tulleet.
onkohan semmonen sukunimi olemassa...
Sara Pauliina Taitomaa
Maiju Tuulia Kylätie
Vilja Amanda Kaamosniemi
Lisa-Marie Valopää
tahtoisin olla Iines. Tai ehkä Ilona, Minttu tai Pulmu.
Iines Annika Routavesi
Minttu Maria Kesäheinä
Iines Natalia Virtavesi
isovanhemmilta tai sitten kokonaan keksitty ja sellainen jota ei ole muilla.
Sanna Laitinen? Vai eikö saa olla -nen?
Sukunimeä ei voida ihan vapaasti valita, sen pitää tulla suvusta.
Sukunimen ei tarvitse tulla suvusta. Voit keksiä uuden sukunimen, jota ei ole kenelläkään ja nimilautakunnan pitää hyväksyä se + perustelut nimelle. Se on siinä.
Amanda Usva(nen)
Saara Maira Kaunokainen
Eeva Sateenkaari
Lisa Revontuli
Elisa Rankkasade
Myrna Ukonilma
Margret Muinaishauta
Sukunimeä ei voida ihan vapaasti valita, sen pitää tulla suvusta.