temperamenttisen, topakan tytön nimiä?:)
Veikkaan, että tyttövauvani on synnyttyään perinyt äitinsä temperamentin ja tulisuutta löytyy (nyt jo sellainen touhuaminen vatsassa). Mietin minkälainen nimi sopisi hänelle ja kaipailisin ehdotuksia. Minkälaisista nimistä tulisi tällainen luonne mieleen...?
Kommentit (48)
Toivottavasti pystyt hyväksymään lapsen sellaisena kuin hän on. etkä aseta odotuksia jo ennen syntymää.
ihan komppaan!
naurettavaa että päätellään mahassa liikkumisesta luonteenpiirrettä!!
hohhoijaa!
nimeltänsä Ruut
Kreeta olis musta kanssa hyvä.
Nimiä on ihana miettiä etukäteen, ei niin vakavasti. Mutta jos on nimi päätetty, voi (varsinki topakka tyttö) "ilmoittaa" ettei nimi olekaan ok. Oon siis sitä mieltä, että nimetään, kun tunnetaan.
Iloa odotukseen!
"Mun mielestä nimessä täytyy olla R-kirjain."
Se antaa nimelle särmää.
t.33
Ansa, Viivi, Nelli, Nita, Heta, Fanny, Justiina, Elli, Elviira, Eveliina, Elli-Noora, Armi, Veronika, Rebekka
R-kirjainta peliin.
Terhi Terhakka
Riikka
Sandra
Reetta
Ellinoora
Veera
Ronja
Anita
Roosa
nimeltänsä Ruut
Nimiä on ihana miettiä etukäteen, ei niin vakavasti. Mutta jos on nimi päätetty, voi (varsinki topakka tyttö) "ilmoittaa" ettei nimi olekaan ok. Oon siis sitä mieltä, että nimetään, kun tunnetaan.
Iloa odotukseen!
"Pippuriprinsessa / purppuraviitta / keittiön pöydän alla / istuu kieli kippuralla. / Leimusilmät, / roihuhuulet, / villin parahduksen kuulet, / viheltävät / hurjat tuulet / tässä salissa. / Pippuri purppura / prinsessa istuu / keittiön pöydän alla. (Hannele Huovi)"
Onnea odotukseen ap:lle, kyllä se likka sitten näyttää nimensä :)
ite oon tempperamenttinen ja äkänen akka,
mutta tytär 6v. rauhallinen ja juurikin päin vastainen kuin minä.
että ei nimi naisat pahenna/paranna,
nimeltänsä Ruut
Iloa odotukseen!
"Pippuriprinsessa / purppuraviitta / keittiön pöydän alla / istuu kieli kippuralla. / Leimusilmät, / roihuhuulet, / villin parahduksen kuulet, / viheltävät / hurjat tuulet / tässä salissa. / Pippuri purppura / prinsessa istuu / keittiön pöydän alla. (Hannele Huovi)"
Onnea odotukseen ap:lle, kyllä se likka sitten näyttää nimensä :)
Leikkimielellä kyselen ja hauska kuulla ehdotuksia. Kiitos ehdotuksia laittaneille:) Ap
Edellinen viestini siis tähän liittyen. Ap
Toivottavasti pystyt hyväksymään lapsen sellaisena kuin hän on. etkä aseta odotuksia jo ennen syntymää.
ihan komppaan! naurettavaa että päätellään mahassa liikkumisesta luonteenpiirrettä!! hohhoijaa!
vilma
peppi
justiina
riina
sari
inari
valpuri
että missä on ehdotus Tiina (Tomerasta) !
Se antaa nimelle särmää.