Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Matkailualan perustutkinto?

Vierailija
31.03.2012 |

Oon ettinyt ja ettinyt, enkä mistään saa tähän tietoa, paitsi toivottavasti teiltä ja aion maanantaina soitan opinto-ohjaajille.

Eli kysymykseni: Järjestetäänkö Pirkanmaalla matkailualan perustutkintoa, MATKAILUVIRKAILIJA suuntautuneille? Olen vuonna 2010 aloittanut opinnot ja viimeiseksi vuodeksi pitäisi löytää opiskelupaikka, kun perheemme kanssa olemme muuttamassa Tampereelle.

Eli tiedättekö että onko kukaan tuttu tai naapuri aloittanut 2010 opintoja matkailuvirkailijana pirkanmaalla?

KIITOS!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika ihme tossa matkailualalla vetaa

Alalle ei ole vuosiin palkattu uusia, kaikissa matkatoimistoissa on yt-neuvotteluja kaynnissa

Hyva tytto, unohda ne haaveet ja erikoistu johonkin toiseen, josta voit saada vaikka tyopaikankin. Vai haluatko pelkastaan kortistoon

Vierailija
2/3 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo työpaikka tiedossa, että kiitos vaan. :) Matkailuvirkailija ei työskentele vaan matkatoimistossa, eikä edes matkailutoimistossa. Virkailijat työskentelee myös hotelleissa (joita on jopa suomessa paljon :)), hostelleissa, lentokentillä ja liikenneyrityksissä.

Koulutus on muutenkin niin laaja (paljon asiakaspalvelua, myyntiä, neuvontaa ym) eli helposti pääsen töihin kaikenlaisiin asiakaspalvelutehtäviin.

Enkä todellakaan halua olla esimerkiksi lähihoitaja, sen takia että saan varmasti duunia eikä nimeni ole työkkärin listoilla kauaa, vaan sen takia, että haluan nauttia työstäni jossa pääsen myös kehittymään. Miksi heittää myös kielitaitoni hukkaan kun sellaista on?

On monta muutakin alaa, missä työllistyy vielä huonommin kuin matkailualalla.

En unohda, mutta kiitos mielipiteestäsi.

Olisikohan kellään nyt oikeasti vastausta kysymykseeni? eikä liirumlaarumia tiedoilla joilla en tee yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?