Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mä en edes tiedä, kuinka paljon saan palkkaa" ehhehheh

Vierailija
31.03.2012 |

Ootteko nähneet sen mainoksen? Ärsyttääää

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee fiilis että noinhan se on.

En itse (eikä suuri osa työkavereistanikaan) täsmälleen muista palkkaani (sitä on pari kertaa kysytty ja kaikkien on pitänyt käydä tarkistamassa). En bruttoa enkä nettoa.

Vierailija
2/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se ei ole hyvä, vaan lapsellinen, ihmisten fiksutta aliarvioiva mainos. Mutta jokainen saa tietenkin mainostaa ihan sillä tyylillä, kun katsoo parhaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee fiilis että se nainen saa niin hyvää palkkaa ettei sen tarvitse edes tietää kuinka paljon sitä tulee..

itse huomaan satasenkin heiton. mut olenkin alle keksituloinen (1600ekk)

Vierailija
4/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä miettinyt että jos olisi vielä rahasta yhtä tiukkaa kuin aiemmin, vetäisin varmaan sen johtopäätöksen että tämä todellakaan ei ole mun pankkini.

Nykyisessä rahatilanteessani samastun siihen, että jos laukun jättäisi ostamatta tai vain pistäisi säännöllisen menon vetämään tililtä niin siinähän sitä tulisi säästettyä huomaamatta, mutta muistan kyllä hyvin sen ajan kun olisi ollut ihan utopiaa ettei muka olisi edes huomannut jos satanen kuussa häviää tililtä.

Vierailija
5/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka poliisi pysäyttäisi ja kysyisi tuloja, niin olisin hetken aikaa, että "öööh tuota..."

Vierailija
6/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 3400 e/kk, mutta tarkka summa täysi arvoitus.

Vierailija
7/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi vastaaja on keksituloinen hihihihihihihiiiiii..

Vierailija
8/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitä jos laittaisit satasen kuussa säästöön? -no eihän se nyt mihinkään vaikuttaisi!"

Mutta joillekin se satanen on HYVIN iso raha...

Vierailija
9/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä viikolla huomasin, etten ole saanut palkkaani kahteen vuoteen ja kahteen kuukauteen senttiäkään! Ihan oikeesti, eikä tosiaankaan ole provo.

Aloin vaan vähän miettiä, et miten mun tili hupenee koko ajan, vaikka en niin hirveesti tuhlaile!

Vierailija
10/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi vastaaja on keksituloinen hihihihihihihiiiiii..

tässä casessa töissä lienee sokerihiiri

Vierailija
11/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella aliarvioiva mainos, joka antaa ymmärtää, että "näin tämä normaalisti on". Ja samaan aikaan katsojien joukossa todellakin on niitä, joille satanen on todella iso raha. Mainos jotenkin alleviivaa sitä, miten eriarvoisessa asemassa me tässä yhteiskunnassa olemme, ja kenen silmälasien läpi tätä kaikkea katsellaan.

Vierailija
12/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän ihan euron tarkkuudella paljonko mun palkka on ja todellakin huomaisin, jos 100 euroa jäis pois! Enkä ole edes kovin pienituloinen. Miten joku muka ei tietäis omaa palkkaa?? Ei kiinnosta, vai on niin iso liksa, ettei oo väliä? Turha sitä on sitten kysellä palkankorotuksiakaan töissä, jos ei omaa liksaansa tiedä.

Vierailija
13/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä viikolla huomasin, etten ole saanut palkkaani kahteen vuoteen ja kahteen kuukauteen senttiäkään! Ihan oikeesti, eikä tosiaankaan ole provo.

Aloin vaan vähän miettiä, et miten mun tili hupenee koko ajan, vaikka en niin hirveesti tuhlaile!

Vierailija
14/15 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen miesystävä, jolla on kaiken aikaa raha vähissä. Tienaa kuussa bruttona yli 4000 euroa ja vaikka maksaa vuokramme kokonaan, pitäisi käteen jäädä silti reilusti yli tonni. Melkein kaikki tuosta menee harrastukseen (tietokoneet) ja joskus on ollut huvittavaa katsella, kun mies on tehnyt pari viikkoa joka ilta ylitöitä saadakseen jo sinä kuuna uuden näytönohjaimen :D

Vierailija
15/15 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oletussumma, jonka luulen vähintään joka kk saavani ja jolla lasken elämiseni mutta joskus saan enemmän. Yritin laskea verokorttia varten vuosituloja ja en tosiaan tiennyt millaisella summalla olisin sitä laskenut. Työajat ja -vuorot niin epämääräisiä ja satunnaisia. Yritin laskea keskimääräistä tuntipalkkaa itselleni, ei oikein tulos miellyttänyt. Yritin laksea keskimääräistä kk-palkkaa, ei kelvannut sekään tulos. Aina kun kuitenkin tulee kesälomarahoja tai muita sellasia. Laitoin sen sitten summalla X ja nyt alan huomata, että olisi pitänyt ehkä laittaa isompi vuosituloraja. Ja pakko huomauttaa, että puhun ALLE 2000e kuukausituloista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän