Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen auto on Audi Q7 yksinhuoltajalle ja 3.v ja 5.v

Vierailija
31.03.2012 |

Oon ostamassa uutta autoa, ja Audi Q7 on kivannäkönen, vaikken muuten autoista paljon ymmärräkkään... Siinä on ainaki tilaa lapsille ja koiralle.

Jos jollain on kokemusta kyseisestä autosta, niin kerro! :)

Onko se kuiten turvallinen auto, ja mahd. vähän vikoja koska olen yksinhuoltaja, niin mitään remontteja en siihen osaa tehdä! Samoin en halua että jää tien päälle, kun pienten lasten kanssa liikun.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika rehvä auto yh:lle.. et taida olla sossupummityyppiä?

Vierailija
2/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin osta ihmeessä! Kun on niin kallis auto, niin veikkaan että ihan hyväkin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuriin muutti yh kahden lapsen kanssa.

Omistusasunto, paritalon puolikas. Neliöitä n 110.

Uudellamaalla.

Vierailija
4/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikun kurvailemaan söpöt lapset takapenkillä kyydissä ;) olet hauska

Vierailija
5/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sossupummi :D

Joo toivotaan että toi on hyvä, koska huomenna meen autokauppaan tilaan uuden auton!

Keksin itseasiassa tänäiltana että haluun tuon auton, tuo on ainakin mun unelmien auto :)

Vierailija
6/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallis, hyvä, turvallinen, hiljainen, painava auto.

Perheautojen aatelia, tilaa seitsemälle ja neliveto.

Vierailija
7/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on iso auto. Jos olet pitkäjalkainen, niin en suosittele. Myös tavaratila on matala, jos siellä on ne lisäpenkit vakiona?

Mutta jos olet pienikokoinen ja sulla on max 2 lasta (kolmas ei mahdu takapenkille, koska jalkatilan vie keskikonsoli) niin osta toki.

Vierailija
8/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hurahtanut maastureihin hyvän näköetäisyyden ja korkeuden takia. Muutenkin tuntuu turvallisimmilta kun on raskaita ja isoja.

Tällähetkellä mulla on BMW x6, eikä sekään mikään huipputilava ole.

Lapsia on tosiaan kaksi, plus pieni koira. Itse olen pitkä ja hoikka (178 cm), mutta ihan hyvin olen pienempiinkin autoihin mahtunut.

Tuon ahtauden takia aloin harkitsemaan Porsche Cayannea. Oisko siinä enemmän tilaa? Käydään talvisin kuiten lasketteleen ja sukset, laudat yms. pitäis mahtua.

Vierailija
9/22 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuninkuusluokkaa.

Ota huomioon isot vakuutusmaksut, kallit (leveät) renkaat ja suuri kulutus kun mietit käyttökuluja.

Vierailija
10/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestani vahan liian turha, tulee nayttamisen maku. uutta rahaa, ollaan polleana. koska tosiaan pienelle perheelle sopisi pienempikin ja 'ymparistoystavallinen' auto. eika tosiaan aina tarvitse olla aina esilla.

Vierailija
11/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä. Ja kun käytte alpeilla lasketteleen, niin sillä sujuu matkat tosi hyvin. Suosittelen!

Vierailija
12/22 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävä ja turvallinen peli. Laatu ei ihan vastaavien Bemareiden ja Mersujen tasolla, mutta eipä ole hintakaan.

Kaupoille vaan!

Vierailija
13/22 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan audi näyttävän näköinen mutta siinä on aika kalliit varaosat ja niveliä kuluu järjettömästi.

Vierailija
14/22 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostamassa uutta autoa, ja Audi Q7 on kivannäkönen, vaikken muuten autoista paljon ymmärräkkään... Siinä on ainaki tilaa lapsille ja koiralle. Jos jollain on kokemusta kyseisestä autosta, niin kerro! :) Onko se kuiten turvallinen auto, ja mahd. vähän vikoja koska olen yksinhuoltaja, niin mitään remontteja en siihen osaa tehdä! Samoin en halua että jää tien päälle, kun pienten lasten kanssa liikun.

Kivan unen näit; nyt sitten Tarjoustalon makaroonit kattilaan kiehumaan ja kanannahkapullat pannulle ennen kuin miehesi tulee lähiräkälästä.

Vierailija
15/22 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kuiten turvallinen auto, ja mahd. vähän vikoja koska olen yksinhuoltaja, niin mitään remontteja en siihen osaa tehdä! Samoin en halua että jää tien päälle, kun pienten lasten kanssa liikun.

...jos sulla on rahnaa tuohon autoon, niin varmaan myös voit kustantaa huolto ja tiepalvelusopparit?

Vierailija
17/22 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni osti just taannoin tuollaisen diesel-moottorilla ja on oikein tyytyväinen. Kallis pelihän se on, ja en kyllä hankkis jollei olisi jotain erityistarvetta. Sellaiseksi en ihan laske ajoa lätkäkassin kanssa tms. ELi jos ajelet vähän hankalammissa maastoissa niin sitten hyvä peli. Hyviä malleja löytyy Audilta vähän halvemmallakin.

Vierailija
18/22 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samasta kategoriasta itse kallistuisin ehkä volvo xc90.

Meille sattui jonkin verran vikoja tuohon Audiin (takuu-ajan puitteissa), se on vaan aika ärsyttävää se huollossa lamppaus ja lasten istuinten kanssa ähellys autosta toiseen. Kun muutakin hommaa olisi ja olettaa, että uusi auto pelaisi.

Mutta älä anna tämän häiritä päätöstäsi. Varmasti hyvä ostos.

Vierailija
19/22 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huollot ja korjaukset tosin maksavat paljon, mutta jos olet muutenkin uutta Q7:aa ostamassa, varmaan sinulta riittää huoltoihinkin massia.

Vierailija
20/22 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuriin muutti yh kahden lapsen kanssa.

Omistusasunto, paritalon puolikas. Neliöitä n 110.

Uudellamaalla.

ja ilmoitti kun muutti pientaloalueelle kans vasta valmistuneeseen paritalonpuolikkaaseen tais kyl olla noin 90 neliöö niin että sossu maksaa =/

minä ja miehen pieni tuloisia työssä käyviä ja ei ikinä olisi moiseen varaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän