Onko kihlasormuksesi valkokultaa vai millainen?
Kommentit (18)
tungsten on sen metallin ruotsin- ja englanninkielinen nimi. Suomeksi se on (muistaakseni) volframi
vaikka naimisissa olenkin. jälkeenpäin kuulin, että kyllä sinä olet ollut kihloissa, jos kerran olet naimisissa. että olen sitten ollut joskus jonkiun aikaa tietämättäni kihloissa, mutta ilman sormusta.
Hopeaa, sileä ja kapea. Opiskelijana ei ollut varaa parempaan. Vihkisormukset ostettiin valkokultaisina, mutta muuten saman näköisinä kuin kihlat.
Me oltiin kihloissa vain reilun kuukauden, joten en vaivautunut edes kihlasormusta ottamaan. Vihkisormus riittää minulle, siinä on safiireja.
valkokullasta. Kauneinta on oikeastaan hopea, mutta en viitsinyt ottaa hopeisia sormuksia kihla- ja vihkisormuksia kuitenkaan.
Minulla leveä palladium sormus... näöltään kuin valkokultaa, mutta kestää paremmin kuin valkokulta... valkokultaa tulee pinnoittaa ajoittain, mutta palladium on kestävempää ja kovempaa!!
hopeiset, n puol senttiä paksut (vai onko korkea se oikea sana?!) sileät. Oltais haluttu teräksiset, mutta ei ollu 'naisten' kokoja..
kuten vihkisormuskin. Molemmissa timantteja.
Mentiin yhteen "vanhoilla päivillä", molemmilla jo uraa ja talous balanssissa. Sanoin miehelle jo parien treffien jälkeen, että jos joskus menen naimisiin, haluan pikaisen maistraattivihkimisen enkä minkäänlaisia juhlia MUTTA haluan tietynlaiset, valitettavasti aika kalliit sormukset. Sain tahtoni läpi sekä vihkimisessä että sormuksissa :)
Kihlasormus on ihan sileä, "kulmikasreunainen", ei timantteja. Platinasormukset olisin halunnut, muttei niihin ollut varaa.
vihkisormus on valkokullasta ja siinä on yksi timantti.
Tykkään sekä kullasta että hopeasta, minulla kultakorut vasemmassa kädessä ja hopeakorut vasemmassa. Kelloa pidän vuorotellen siinä kädessä kummanvärinen ranneke on kulloinkin kyseessä.
itse suunniteltu ja isällä teetetty.
Itse suunniteltiin vihkisormuskin ja isä teki, ei timantteja aikä muita kiviä, valkokultaa. Arkena jotenkin niin pröystäileviä joskus sellaiset kivisormukset mun mielestä.
En tykkää ulokkeista kun olen niin höslä että rikon sukkikset ja tartun sormuksesta tukkaani, tai jotain...
kiiltävä yksinkertainen rengas.