Pitääkö alapää ajaa synnytystä varten?
Kommentit (11)
mutta kätilö ajeli osan epparia varten.
Mutta on paljon mukavempaa itsellekin se synnytyksen jälkeinen aika kun karvat ei ole häiritsemässä. Ja myös synnytyksessä on parempi "näkyväisyys"
mutta varmasti tulen ajamaan. En näe syytä päästää alapäätä puskaksi, kun en ole ennenkään päästänyt.
sen mitä täytyy, jos täytyy.
Itselle on ehkä mukavinta, jos karvoitus ei ole pisimmillään muttei myöskään mikään posliini, ainakin jos sattuu kärsimään kutiavasta sängestä.
mutta varmasti tulen ajamaan. En näe syytä päästää alapäätä puskaksi, kun en ole ennenkään päästänyt.
Joten raskauden aikanakin olen huolehtinut (sokerointi) karvanpoistosta. Myös sääret ja kainalot alaosaston lisäksi.
Joten raskauden aikanakin olen huolehtinut (sokerointi) karvanpoistosta. Myös sääret ja kainalot alaosaston lisäksi.
Synnyttämässä esikoista 20-vuotiaana vielä kasvoi karvoja, kun kätilö haukkui suureen ääneen pehkoa. Nyt on karvatkin jo harventuneet ja kätilöitä en sen jälkeen ole suuremmin arvostanut.
Nykyisin kätilöt ovat kohteliaita ja avuliaita. Karvatkin ajellaan ennen synnytystä :)
Siis kotona ennen sairaalaan lähtöä kannattaa ajella, tai niinku meillä laitoin mieheni tähän vastuulliseen hommaan.
eikä ole ajeltu synnärilläkään. Ihan naturellina olen kaksi kertaa mennyt ja meinaan nyt kolmannenkin kerran