Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12-vuotias ei osaa ajaa polkupyörällä!!!!

Vierailija
31.03.2012 |

Mun yhden tutun 12-v tyttö ei osaa vieläkään ajaa polkupyörää. Ovat yrittäneeet opettaa joskus 6-7-vuotiaana, mutta kun ei heti oppinut niin eivät jaksaneet /viitsineet jatkaa opetusta.

Musta toi on käsittämättömän noloa, niillä n kaksi muutakin mukulaa, niittenkään kanssa eivät mitään liikuntaa tai urheilua harrasta kun ovat itse laiskoja sohvaperunoita. Suututtaa tämmöset ihmiset, itä-helsinkiläistä white trashia, jotka kasvattaa lisää laiskoja makoilijoita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tunnen lapsen, joka ei osaa. syynä kehityshäiriö. vaikuttaa normaalilta lapselta, mutta motoriikassa ongelmia.

Vierailija
2/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pikku tilliäisestä saakka. Viime keväänä viimeksi mentiin (olin mukana) tarpeeksi syrjäiselle metsätielle, mutta se olikin sitten noloa lapsen mielestä..

Lapsen kaverikaan 11v ei aja, häntäkin pyritty tuon tuosta harjoituttamaan, mutta ei vaan homma hoidu.

Kumpikin mukula motorisesti päteviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini puoleisessa suvussa on ihmisiä, jotka eivät aikuisenakaan osaa ajaa pyörällä tai luistella, saati sitten mitään enemmän liikunnallisuutta vaativaa.

Isän puolen suvussa päinvastoin. Minä opin alle 3-vuotiaana pyöräilemään, juuri täytettyäni 3 luistelemaan ja alle kouluikäisenä isän kanssa heitettiin voltteja ja kärrynpyöriä, käveltiin käsillä jne.

Eli kysymys ei välttämättä ole siitä, etteikö olisi harjoiteltu, toiset vain osaavat nämä melkein kuin itsestään, toiset eivät tahdo oppia, vaikka kuinka harjoittelisivat.

Vierailija
4/4 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei kai moitittu niinkään sitä lasta, vaan juurikin sitä että ne vanhemmat eivät edes viitsi opettaa ja ovat itsekin ns. sohvaperunoita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi