Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

16v raskaana

Vierailija
31.03.2012 |

Hei! Olen 16 vuotias ja raskaana. Minun ja poikaystäväni suhde on vielä hyvin tuore, olemme seurustelleet vasta reilun kuukauden, mutta vahinko on käynyt. En ole uskaltanut vielä kertoa äidilleni tai isälleni, heiltä ei todennäköisesti tukea tulisi, välit muutenkin niin huonot heihin.

Poikaystäväni ja minä olemme pohtineet tätä asiaa ja olemme sillä kannalla, että pidämme lapsen. En haluaisi tehdä aborttia, mutta kysyn silti vielä teidän mielipidettänne? Olen myös miettinyt miten pärjäisin jos meille tulisi ero ja uskon, että selviäisimme :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta olette tunteneet noin vähän aikaa? Pettikö ehkäisy?

Onnittelut joka tapauksessa! Kirpputoreilta löytää edullisesti vauvanvaatteita ja -tarvikkeita, kunhan niiden ostamisen aika on :)

Vierailija
42/43 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan tarkkaan mulla oli sama tilanne, kun olin 16. Erosin raskausaikana poikakaveristani ja synnytin lapseni yksin. Nyt olen likemmäs 30 ja todella onnellinen siitä, että juuri minusta tuli aikoinaan nuori äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan Saana Parviaiselta jos 16-veenä raskaudesta on iloinen ja se on hyvä juttu... Ja miten voi olla seurustellu kuukauden ja nyt jo paksuna ja riitoja on paljon? Haiskahtaa provolta.