Huomaatteko tässä tekstissä mitään huvittavaa?
Näyttelijä Anne Hathaway pudottaa kiloja rajulla dieetillä.
29-vuotias Hathaway yrittää pudottaa painostaan kahdeksan kiloa kolmessa viikossa. Näyttelijä valmistautuu tuoreimpaan rooliinsa ja koettaa pikaisesti karistaa kiloja niin paljon kuin on mahdollista. Hän esittää Les Miserables elokuvassa kuolevaa prostituoitua.
Jo ennestään hoikka Hathaway pyrkii eroon kiloistaan syömällä vain alle 500 kaloria päivässä suositellun 2 000 kalorin sijaan. Lähde kertoo Daily Mailille, että aikataulu kilojen karistamiseen on tiukka elokuvan budjetin vuoksi.
- Tuottajat ovat antaneet personal trainerin hänen avukseen. Hän ei kirjaimellisesti syö juuri mitään muuta kuin pari omenaa päivässä ja hiukan proteiinia, lähinnä juoman muodossa, lähde kertoi.
Hathawayn dieetti on niin rankka, että lääkärit pitävät silmällä hänen vointiaan.
Les Miserables musikaaliin perustuva elokuva tulee ensi-iltaan joulukuussa.
IL
Kommentit (41)
se on kirjoitettu (ja käännetty) mutta ei muuta.
Luulisi jutun kirjoittaneen toimittajan osaavan kirjoittaa suomenkielistä tekstiä oikein.
Viivojen puuttuminen on hassua Luulisi jutun kirjoittaneen toimittajan osaavan kirjoittaa suomenkielistä tekstiä oikein.
Huonosti on kirjoitettu, esim. lähteen puhuessa aikamuoto vaihtuu. Voihan tuo "lähde kertoo" olla ap:n mielestä hauskaa, mutta aika vajokkia jos ei tajua mitä se tarkoittaa.
Samaa tasoa tuo teksti on kuin iltapäivälehtien toimittajilla yleensäkin.
3 viikkoa ja 8 kiloa? Kuulostaa äärimmäiseltä, varsinkin jos hoikka nainen kyseessä. Alla 500 kaloria päivässä? Tuohan on vaarallista ja pimeetä.
Minua naurattaa eniten tuo, että personal trainer ei syö mitään...
traineriin viitattaisiin tuossa yhteydessä sanalla "tämä". Ihan tiedoksi vaan.
traineriin viitattaisiin tuossa yhteydessä sanalla "tämä". Ihan tiedoksi vaan.
ps. olen FM, jonka pääaine on äidinkieli. Tekevälle sattuu.
traineriin viitattaisiin tuossa yhteydessä sanalla "tämä". Ihan tiedoksi vaan.ps. olen FM, jonka pääaine on äidinkieli. Tekevälle sattuu.
kerran av:lla joku myöntää virheensä :D Uskomatonta!
Hyvää kevättä sulle :D
Miksi painoa täytyy pudottaa noin nopeasti, jos ensi-ilta on vasta joulukuussa?
Miksi painoa täytyy pudottaa noin nopeasti, jos ensi-ilta on vasta joulukuussa?
Hups - lukihäiriö. Luulin, että oli kyse näytelmästä!!
33
oli mun mielestä se että normaali suositus päivittäiseksi energiamääräksi olis muka 2000 kcal. Jos tämä Anne Hathaway oikeesti sellasen määrän söis niin laihdutussavotta olis kyllä pitkä ja kivinen...
oli mun mielestä se että normaali suositus päivittäiseksi energiamääräksi olis muka 2000 kcal. Jos tämä Anne Hathaway oikeesti sellasen määrän söis niin laihdutussavotta olis kyllä pitkä ja kivinen...
Se kyllä on se normaalimäärän suositus. Ja siinä ajatellaan myös että liikkuu useamman kerran viikossa.
Se kyllä on se normaalimäärän suositus. Ja siinä ajatellaan myös että liikkuu useamman kerran viikossa.
Mulla on suositus noin 1500kcal/päivä, kun liikunnan määrä on vähäinen. Syön kuitenkin noin 1200 kaloria päivässä, ja paino pysyy tasaisena. En edes saa ahdettua itseeni enempää ruokaa. 2000 olisi jo ihan mahdottomuus.
Se kyllä on se normaalimäärän suositus. Ja siinä ajatellaan myös että liikkuu useamman kerran viikossa.Mulla on suositus noin 1500kcal/päivä, kun liikunnan määrä on vähäinen. Syön kuitenkin noin 1200 kaloria päivässä, ja paino pysyy tasaisena. En edes saa ahdettua itseeni enempää ruokaa. 2000 olisi jo ihan mahdottomuus.
Ensinnäkin, liikuntaa suositellaan harjoitettavaksi useampi tunti viikossa, eli kyllä siihen saa 2000 kaloria ihan hyvin syödä jos suosituksia noudattaa.
Ja toisekseen, esim. 100g pähkinöitä sisältää jo 600 kilokaloria, joten se on aika helppo hankkia. Syömällä reilusti alle suosituskalorien on vaikea saada kaikkia tarpeellisia makroja.
mutta kilot pitää karistaa mahdollisimman pikaisessti kolmessa viikossa? Aikaahan olisi monta kuukautta.
Onko musikaalin sovitus kirjasta niin erilainen että elokuvan juoni ei ole lähelläkään sitä?
mutta kilot pitää karistaa mahdollisimman pikaisessti kolmessa viikossa? Aikaahan olisi monta kuukautta.
Yleensä elokuvaan ei tarvitse ensi-iltaa varten karistaa kiloja vaan sitä kuvausajankohtaa varten..
alkuperäinenhän on kirja eikä musikaali.