Paljonko voin laihtua kolmessa viikossa? Minulla on pelkkää aika ja kuntosalikortti!
Painan nyt 78kg ja kolmen viikon päästä on yllättäen kaverin häät. Siis ilmoittivat ylipäätään menevänsä naimisiin tänään ja häät ovat kolmen viikon päästä.
Minulla ei ole yhtä ainuttakaan juhlavaatetta, johon mahtuisin. Jos painaisin alle 75kg, alkaisi vanhat mekot mennä päälle.
Paljonko ehtisin tässä ajassa laihtua? 5kg?
Kommentit (2)
Itse laihdutin uimalla melkein 15kg alle n. kahdessa kuukaudessa, lähtöpaino 80gk pituutta 170cm. Uin kuutena päivänä viikossa 90-120min/päivä, parasta oli että läskiä lähti tasaisesti, joka paikka kiinteytyi :) Söin periaatteessa ihan samaa ruokaa mitä aemmin, hieman tarkkailin mitä suuhun laitoin mutta en tod. mitään varsinaista diettiä alkanut pitää.
Lähdenkin tästä heti salille :)
ap
Itse laihdutin uimalla melkein 15kg alle n. kahdessa kuukaudessa, lähtöpaino 80gk pituutta 170cm. Uin kuutena päivänä viikossa 90-120min/päivä, parasta oli että läskiä lähti tasaisesti, joka paikka kiinteytyi :) Söin periaatteessa ihan samaa ruokaa mitä aemmin, hieman tarkkailin mitä suuhun laitoin mutta en tod. mitään varsinaista diettiä alkanut pitää.