Mitä lapsesi, miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (39)
Yksi lapsi katsoo telkkaria ja lähtee kohta mun kanssa saunaan. Äsken pelattiin koko porukka lautapelejä (Menolippu Eurooppa ja Rumminkub.)
Mies sytyttää saunaa, uusi tulokas köllii masussa ja mä istun nyt hetken tässä koneella, sitten laitan pyykit kaappiin.
6v, 4v ja 2v ovat nukkuneet jo melkeen kaks tuntia, mies on käymässä kaupassa, jonka jälkeen menee mun äidin luo remppaamaan.
eikä mulla oo miestä. Aah tätä ihanaa rauhaa!! :)))
9v. pelaa angry birdsiä ja 6v on nukkumassa.
n klo 8 aamulla. Lapset katsoo Simpsoneita.
muksu meni just nukkuun ja mies autotalliin sahaileen lattialistoja.
6v, 4v ja 2v ovat nukkuneet jo melkeen kaks tuntia, mies on käymässä kaupassa, jonka jälkeen menee mun äidin luo remppaamaan.
nukkuu, on nukkunut jo reilun tunnin, ukko katsoo telkkaria ja mie häärään koneelle olutta nauttien..
luki äsken tätä ketjua kanssani ja meni sitten omalle tietokoneelleen pelaamaan. Lapsi on mahassa, miehen lapsi on varmaan nukkumassa.
vauva nukkuu, mies ja isompi lapsi leikkivät vielä legoilla olkkarin lattialla...kohta lapsi nukkumaan ja veikkaan että mieskin simahtaa :)
Lapset nukkuu, koska huomennakin poikkeuksellisesti aikainen herätys. Mies töissä.
ja mies on tällähetkellä tulossa töistä kotiin päin.
- mies opettelee käyttämään uutta lumiaansa (on vähän ulkona kuvioista näköjään)
- esikoinen lähti lenkille
- keskimmäisellä on huudosta päätellen netissä pelit käynnissä
- kuopus on kiekkoturnauksessa kaukana kotoa, toivottavasti pian menossa nukkumaan
Mies Lapissa, yksi lapsi nukkuu, pari muuta viihdyttää toisiaan ja mä notkun netissä
Mies sytyttää saunaa, uusi tulokas köllii masussa ja mä istun nyt hetken tässä koneella, sitten laitan pyykit kaappiin.
Mene nyt nopeasti perään ennen kuin teidän koko mökki palaa, jos tosiaan aikoo saunan sytyttää...
mies on töissä
Minä taidan aloittaa siiderin lipityksen