Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsellinen nillittäjä?(sis.avautumista)

Vierailija
30.03.2012 |

Tilanne tämä:minulla töitä viikonloppu, mies vapaalla(sovittu, et mun työvkonl. hän hoitaa lapset).

Nyt sitten ilmoitti ettei voi hoitaa lapsia, koska menee polttareihin(kestävät koko viikonlopun).Minä totesin, et onko ihan välttämätön osallistua(koska edellisen vkol. oli jo reissussa).Joten riita oli valmis(en aikonut tehä asian eteen mitään, koska hän järj. lasten hoidon jos kerta välttämätön mennä).

Siis nyt anoppi tulossa koko vkol. hoitamaan lapsia.

Pointtina on se, et onko mies vastuuton omaan napaansa tuijottaja ja minä lapsellinen kiusankappale, joka hiekottaa miehen rilluttelureissun..?

Ja taustoja voin valaista sen verran, et mies ei todellakaan ole jäänyt saamapuolelle nuitten rymyreissujen kans..et aiemmin oli lähes joka viikonloppu jossain riekkumassa.(näistä ryyppyreissuistakin käyty aikamoiset keskustelut, jotaka eivät ole oikiastaan johtaneet muuhun kuin mielipahaan minulle).

Lisäksi nämä reissut eivät ole mitään koppa kaljaa ja kalsarikännit:/

Et pahimmillaan joutunut vaihtamaan työvuoroa maanantaina, koska sunnuntaina ollut vielä niin krapulassa.

Bonuksena miehellä valehtelematta 3 jätesäkillistä avaamattomia laskuja/perintäkirjeitä/ulosottokuitteja varastossa).

Ja nyt olen alkanut miettiin, et onko tämä kaikki sen arvosta, et viittii olla yhessä..lasten takia?

Jos rumasti sanon, ni mies käy kotona sen verran et syö mahansa täyteen/pesettää pyykit/tyhjentää kassinsa..:/

Vissiinki kynnysmatto on toinen nimeni:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarinasi on tosi, on se melko kamala. En ihan lapselliseksi nillittäjäksi sinua sanoisi.

Vierailija
2/5 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne, ei ole todellakaan normaalia ja tervettä. Mutta kysymykseesi vastaan, että mun miehellä olisi kans ollut menoa, mutta ei mene. Mulla siis koko vkl töitä ja mies neljän lapsen kanssa kotona. Tyytyväinen on, olisin siis vaihtanut vuoroa jos olisi kovasti halunnut lähteä. Viimeksi taisi olla viihteellä joskus viime syksynä, silloinkin tuli puolilta öin himaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se välissä v-taa niin ettei veri kierrä:/

Ja nuitten rästimaksujen takia mulla kiukuttaa eniten(ko miehellä kuites jo ikää yli 30v. ni tiettyä vastuuta odottas kantavan).

Ja ko asiasta keskustellaan ni son KOHTA..pilkunviilausta mut sitä mystistä hetkeä on ooteltu viimiset kymmenen vuotta.

Eihän nuo asiat ole semmosia kauhian isoja, mut ko niistä kertyy äkkiä iso asia.

Provosoivaa tai ei mut päästin suustani, et lähtölaskenta on alkanut..

Vierailija
4/5 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis pistänyt ukkoas lähtemään! Eipä tuo muutenkaan näytä kotona viihtyvän eikä välitä sinusta tai lapsista, kun kaverit ja ryyppääminen tärkeintä maailmassa ja rahatkin loppu...siis millä rahalla se ryyppää? :(

Mieti nyt hyvä ihminen mitä tollasella ukolla ja isällä tekee?

Talous on kuralla ja paha mieli...niinkö meinaat elää loppuelämäsi?

Vierailija
5/5 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käteen jää palkasta about 2500? et siitä tonni veks(vuokra+autonlainan lyh.) ni jäähän siitä ihan kivasti hövellettäväks..ja ko utotuus on et ainahan sitä sen verran on joutorahaa, et voi juhlia.

ja mitä isänä oloon tulee, ni kai son olosuhteiden pakosta oltava niiden kans..et plussaa tuli siitä ko 4 päivää pysty oleen mun työajan kipeän lapsen kanssa. Mut ei voi sanoa et vuoden isä-palkinnon nappais.

En nyt ittiäni nosta paremmaks ihmiseks, vikoja minussakin, mut enempi vastuuntuntoa on mulla.

Olen ajatellut eroa ja teen laskelmia, et pystyisinkö asuun tässä kämpässä jne.

Alankohan täyteleen asuntohakemuksia jo miehen puolesta, kun hänet tuntien ei jaksa:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi