Ei taida olla monen palstalaisen älykkyysosamäärä kengännumeroa isompi
Huvikseni, akateemisena ja älykkäänä ihmisenä käyn lukemassa näitä juttuja ja ei voi kuin nauraa. Missä te oikein olette käyneet koulunne?
Kommentit (33)
omaa elämää?
suoritin tutkintoni ja nyt nauran teille luusereille täältä ulkomailta.
Terkut ap.
Älykkyysosamäärääni ei ole virallisesti mitattu, mutta epävirallisesti olen saanut tuloksen 164. kirjoitin kuusi laudaturia. Opiskelu on minulle ollut helppoa. Eli kaipa voi sanoa, että olen ainakin jollakin tapaa älykäs. Olen myös onnellinen ja ihan kohtuullisen viisaskin mielestäni.
Suurimman osan älykkyysosamäärä on hyvä ellei erinomainen.Tällä tarkoitan koko kansaa en tätä palstaa.Akateeminen koulutus ei mitenkään liity älykkyyteen.Suomi on täynnä työttömiä filosofian maistereita.En edes kehtais kertoa olleeni humanistisessa tiedekunnassa jossa muuten roikutaan vuosikausia ilman mitään näyttöjä.
3,82-kertainen kengännumerooni nähden.
Olen opiskellut Turun Yliopistossa.
MÄKIN OLEN VALMISTUNUT KIELIOPPI PÄÄAINEENA !!! TEIN SIITÄ GRATUNKIN !!!11
Ehkä ap:ta ei ole olemassa vaan joku vain provoilee. On tuo ulkomaan korostaminen niin näkyvää, että tuskin kukaan on noin ääliö että oikeasti kuvittelisi että sillä tulee jotain irtopisteitä.
Täällä on kyllä paljon ilkeyttä ja vahingoniloa ja aggressiivisuutta, juuri tuohon "mitäs teit lapsia!" tyyliin tai "olisi kantsinut miettiä ennenkuin lähti tuollaisen miehen kanssa...".
Mutta ilkeys ja tyhmyys eivät ole synonyymejä.
Huvikseni, akateemisena ja älykkäänä ihmisenä käyn lukemassa näitä juttuja ja ei voi kuin nauraa. Missä te oikein olette käyneet koulunne?
Se selittäisi täydellistä itsekritiikin puutettasi sekä sivistymätöntä yleistystä jonka teit aloituksessasi.
kuin muille naureskelu. Itse iloitsen ihan muista asioista.
ja kuuluu ylimpään 4% fraktiiliin kengännumeroista
terv. av-mamma, kaikki meistä ei ole "tyhmiä"
Kieliopin loppututkinto? Ehkä mä sitten oon tyhmä, mutta häh....
provohan se oli. sen verran ovela, että osalta meni tuo ohi.
Oon lukenu tätä palstaa noin vuoden.Ja kyllä,olen osakseen samaa mieltä ap:n kanssa..Täällä kivitetään heti kun jollain on oma mielipide!Jos joku pyytää apua raskaaseen arkeen niin vastaus on se että mitä olit niin Vi**N tyhmä että menit tekeen lapsia.Joku pyytää vinkkejä ruokaan,tulee vastaus että ootko niin vi**n käsi ettet osaa tehdä ruokaa.Joku pyytää apua pukeutumisessa,vastaus on,ootko vähän vatipää kun et osaa pukea lastasi.Joku tekee aloitteen johkiin keskusteluun,tulee vastaus että guuglaa Vi**u...en yleistä mutta niin se täällä menee..innolla oikein odotan tähän kommentte´ja että kuinka vi*un tyhmä mää oon...
iltapäivälehden sivuilla mainostettu, tänne on tullut enemmän ja enemmän trollaajia. Tiedän pari kirjailijaa, jotka käyvät säännöllisesti täällä ja muilla palstoilla kirjoittamassa trollejaan. Saavat kuulemma hyviä hahmoja kirjoihinsa vastausten perusteilla..
Oon lukenu tätä palstaa noin vuoden.Ja kyllä,olen osakseen samaa mieltä ap:n kanssa..Täällä kivitetään heti kun jollain on oma mielipide!Jos joku pyytää apua raskaaseen arkeen niin vastaus on se että mitä olit niin Vi**N tyhmä että menit tekeen lapsia.Joku pyytää vinkkejä ruokaan,tulee vastaus että ootko niin vi**n käsi ettet osaa tehdä ruokaa.Joku pyytää apua pukeutumisessa,vastaus on,ootko vähän vatipää kun et osaa pukea lastasi.Joku tekee aloitteen johkiin keskusteluun,tulee vastaus että guuglaa Vi**u...en yleistä mutta niin se täällä menee..innolla oikein odotan tähän kommentte´ja että kuinka vi*un tyhmä mää oon...
iltapäivälehden sivuilla mainostettu, tänne on tullut enemmän ja enemmän trollaajia. Tiedän pari kirjailijaa, jotka käyvät säännöllisesti täällä ja muilla palstoilla kirjoittamassa trollejaan. Saavat kuulemma hyviä hahmoja kirjoihinsa vastausten perusteilla..
Ei kirjoihin, vaan novelleihin yms teksteihin mitä ovat milloinkin työstämässä.
suoritin tutkintoni ja nyt nauran teille luusereille täältä ulkomailta.
Terkut ap.