Miksi ihmiset käy lyhyilläkin lennoilla jatkuvasti vessassa?
Koneen lähtöä odotetaan lähtöaulassa, jossa on vessat. Eikö siellä voisi käydä? Kun noudun jälkeen turvavyön merkkivalo sammutetaan, jopa heti ponnahdetaan seisomaan ja ei kun vessaa kohti. Ja tämä jopa ihan lyhyillä tuskin parin tunnin lennoilla. En tajua!
Kommentit (58)
Veikkaan, että pissa- tai kakkahädän tai vaikka kuukautisten takia.
On juotu liikaa konetta odotellessa.
Juon 5 litraa nestettä päivässä, joten käyn 20 päivässä vessassa.
Junassa sama ilmiö. Vessan ovi käy, huuhtelu tykittää. Voi hirveä, jos istuu lähellä vessaa! Ja jopa linja-autossa, vessaan on päästävä.
Ehkä ihminen ei kentällä ehtinyt vessaan tai vessa oli varattu tai kentällä ei ollut vessahätä. Koneeseen pääsystä voi äkkiä kulua puoli tuntia, että ollaan ilmassa ja paikaltaan saa nousta.
Rakko ei aina toimi toivotulla tavalla. Vaikka olisi lähtiessä käynyt vessassa niin joskus voi hätä tulla nopeastikkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan pakko on juoda vaikka tietää että on lento edessä? Kuoletko jos et juo?
Jos ovat itse liikkeellä autolla, niin tuskin jatkuvasti pysähtelevät vessaan. Silloin voi olla vaikka 7 tuntia käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Junassa sama ilmiö. Vessan ovi käy, huuhtelu tykittää. Voi hirveä, jos istuu lähellä vessaa! Ja jopa linja-autossa, vessaan on päästävä.
Jos on vessahätä, niin vessaan tosiaan on päästävä. Aika harvalle tämä on mikään mysteeri, mutta näköjään kaikenlaisia ihmisiä on.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat itse liikkeellä autolla, niin tuskin jatkuvasti pysähtelevät vessaan. Silloin voi olla vaikka 7 tuntia käymättä.
Mistä sä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan pakko on juoda vaikka tietää että on lento edessä? Kuoletko jos et juo?
En kuole mutta voin pyörtyä tai tulla aivosumua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Näitä erilaisia sairauksia on paljon. Mitä kenelläkin. Jommassakummassa päässä.
"Jos ovat itse liikkeellä autolla, niin tuskin jatkuvasti pysähtelevät vessaan. Silloin voi olla vaikka 7 tuntia käymättä. "
Melkoinen kuhina kuitenkin vaikka ABC-asemien vessoissa käy koko ajan. Minsta ei vaikuta ollenkaan siltä että ihmiset pidättelisivät perille saakka.
Lentäminen jännittää ja silloin tulee helpommin vessahätä?
Tai haluaa jaloitella, joillekin on hankala istua pitkään paikoillaan.
Joskus itsekin ravaan vessassa esim aamulla, ja jos on aamulento niin käyn wc:ssä koneessa, jos iltapäivä, niin odotan kotiin :D
Vanhemmat ihmiset sitten käy muutenkin usein vessassa, ainakin jotkut, alle parin tunnin automatkalla pysähdytään vessaan.
Itse tosin tuota lentokonehavaintoa en ole tehnyt.
Joillain rakko on aktiivisempi ja silloin on käytävä. Ei sitä kiusallaan tehdä.
Tax-free viinaa on huomaamatonta juoda vessassa.
Ei kehtaa piikittää omalla paikalla.
*nousun