Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taida olla monen palstalaisen älykkyysosamäärä kengännumeroa isompi

Vierailija
30.03.2012 |

Huvikseni, akateemisena ja älykkäänä ihmisenä käyn lukemassa näitä juttuja ja ei voi kuin nauraa. Missä te oikein olette käyneet koulunne?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monenlaista, usein myös fiksuja ajatuksia. Ne vaan pitää löytää. :-)

Vierailija
2/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas olen yllättävän usein huomannut täältä seasta myös teräviä kommentteja ja kannanottoja. Sekä tietenkin vittuilua, joka osuu ja uppoaa. Ehkä sen huomaaminen vaatii tietynlaista älyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskoulussa, sitten ylioppislastutkinto (kaikki laudatureja) pikkukaupungin lukiossa. FM-tutkinnon suoritin Jyväskylässä ja jatkotutkinnon Kuopiossa. Sen jälkeen olen hankkinut lisäpätevyyttä Suomessa ja ulkomailla.

Oliko muuta kysyttävää?

Vierailija
4/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni, akateemisena ja älykkäänä ihmisenä käyn lukemassa näitä juttuja ja ei voi kuin nauraa. Missä te oikein olette käyneet koulunne?

Hulluilla on halvat huvit, eikös? ;)

Vierailija
5/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lukion Suomessa. Sitähän sä kysyit? :)

Vierailija
6/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan, miksi sinä olet muiden yläpuolella ja ainoa tätä pidät leppoisana viihteenä?

Vierailija
7/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeustieteellinen ja kieliopin loppututkinto, asun ulkomailla ja nauran teille Siwaan rahanne kuskaavat :)

t. ap.

Vierailija
8/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ehkä ns. kirjaviisas ja -oppinut, mutta tuo sinun aloituksesi ei missään tapauksessa anna itsestäsi kovin kokonaisvaltaisesti älykkään ihmisen kuvaa.

Mulla on muuten mustaa valkosella, että olen suhteellisen älykäs (erään soveltuvuuskokeen mukaan). Siitä ei tosin selviä se, mihin älyni on suhteutettu. Kenties aasiin;)

Vierailija
9/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwassa :(

t: yksinkertainen

Vierailija
10/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen (tietysti) tosi fiksu ja viisas ihminen, korkeasti koulutettu ja testatustikin huippuälykäs. Ymmärrän että täällä on ihmisiä joilla on vähemmän elämänkokemusta, vähemmän tietoa asioista ja niiden suhteista, vähemmän koulutusta ja vähemmän ymmärryskykäkin.

Mutta hyvin vähän olen nähnyt suoranaista typeryyttä siinä mielessä, että joltain puuttuisivat älyn lahjat ymmärtää vaikka jonkun toisen argumentteja ollenkaan.

Tulee kyllä mieleen yksi tapaus äskettäin. Eräässä aborttiketjussa joku jankkasi miten sikiölle kehittyy "hermoaisti" vasta pitkällä raskauden puolivälin tuolla puolen ja siksipä sikiö ei kärsi varhaisesta abortista mitenkään ja "sielu vain siirtyy uuteen sikiöön".

Ja vaikka hänelle kuinka todisteltiin, että hermosto kehittyy paljon aikaisemmin, hän vain vastaili sellaista kuin "joo tuntoaisti kyllä mutta minä puhuin HERMOAISTISTA".

Kerro kohtaamiasi typeryyksiä, kiinnostaa!

Vierailija
11/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeustieteellinen ja kieliopin loppututkinto, asun ulkomailla ja nauran teille Siwaan rahanne kuskaavat :)

t. ap.

Vierailija
12/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap.

Mutta sydämen sivistys sulta näköjään puuttuu. Sitä kun ei kirjoista opi :) Saattaahan toi ulkomailla asuminenkin olla vain sun fantasiaa, kun siinä Siwan kulmalla on niin ikävä asua...

Vierailija
13/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melkoista hiihtomonoa jalassa.

Naisten yleisin kengän koko on 39.

Keskiverto ÄO on hiukka yli 100.

;)

Vierailija
14/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan älykkyysosamäärä on hyvä ellei erinomainen.Tällä tarkoitan koko kansaa en tätä palstaa.Akateeminen koulutus ei mitenkään liity älykkyyteen.Suomi on täynnä työttömiä filosofian maistereita.En edes kehtais kertoa olleeni humanistisessa tiedekunnassa jossa muuten roikutaan vuosikausia ilman mitään näyttöjä.

Vierailija
15/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi kuin nauraa ap:n avaukselle. Missä ihmeessä ap on oikein ollut, kun sivistystä jaettiin?

Vierailija
16/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten oon tyhmä, mutta häh....

Vierailija
17/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se on myös mun äo, niin haitanneeko se ketään?

Toiaalta, eikö ole kiva, kun sullakin ap on joku paikka, missä voit nauraa, kun muuten joudut viipottamaan aamusta iltaan tukka kireällä nutturalla!

Vierailija
18/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen osaa käyttäytyä ja etenkin osaa olla päästämättä suustansa mitä tahansa eli av-mamma ei ole älykäs.

Vierailija
19/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap.

Sä et päässyt suomessa yliopistoon ja maksoit itselles paikan ulkomailta.=D =D =D

p.s Siwassa on samat ruoat kuin muissakin ruokakaupoissa.

Vierailija
20/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenu tätä palstaa noin vuoden.Ja kyllä,olen osakseen samaa mieltä ap:n kanssa..Täällä kivitetään heti kun jollain on oma mielipide!Jos joku pyytää apua raskaaseen arkeen niin vastaus on se että mitä olit niin Vi**N tyhmä että menit tekeen lapsia.Joku pyytää vinkkejä ruokaan,tulee vastaus että ootko niin vi**n käsi ettet osaa tehdä ruokaa.Joku pyytää apua pukeutumisessa,vastaus on,ootko vähän vatipää kun et osaa pukea lastasi.Joku tekee aloitteen johkiin keskusteluun,tulee vastaus että guuglaa Vi**u...en yleistä mutta niin se täällä menee..innolla oikein odotan tähän kommentte´ja että kuinka vi*un tyhmä mää oon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi