Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitteko yhteyttä opettajaan, jos lapsen kaveri aika

Vierailija
30.03.2012 |

ajon haukkuu vaatteita, hiuksia ja ulkonäköäkin? Kyse 12v tytöistä, lapsen kaveri aiemmin usein haukkunut hiuksia ohuiksi ja kenkiä pikkulapsen kengiksi. Nyt haukkui uudet kengät kamaliksi pojan kengiksi, jotka ei kuitenkaan "Sannan" päällä ole kamalat ja tyttömme kuulemma myös matkinut Sannaa, jokka samanlaiset kengät. Nyt tyttö miettii viitsiikö käyttää kenkiä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo on satunnaista niin kai siinä riittää se, että keskustelet asian selväksi oman lapsesi kanssa. Eihän tuollaisen haukkujan kanssa kukaan viitsi kaveerata, joten kaipa sekin ajan kanssa oppii. Toisaalta jos haukkuminen on jatkuvaa, se on sitten jo kiusaamista, mihin opettajakin voi puuttua.

Vierailija
2/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt kuitenkin tämän lapsen vanhempiin ensin? Vanhemmathan ovat pääasiallisessa kasvatusvastuussa, ei opettaja? Eri juttu, jos kiusaamista tapahtuu lähinnä vain koulussa, mutta nyt kai kotona, jos kyseessä on kaveri? Oletko itse yrittänyt puhua tälle lapselle, miten rumasti hän puhuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin sitten ei ole open asia varmaankaan. Itse ottaisin yhteyden kyseisen haukkujan vanhempiin ihan aluksi.

Vierailija
4/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi siinä tapauksessa, että ope on tämän ap:n lapsen kaverin äiti.

Juuri tuossa iässä tytöille, jotka ovat ennen olleet hyviä kavereita, jopa bestiksiä, saattaaa tulla riitoja ja huomataan, että se toinen ei ollutkaan oikeastaan minun makuiseni kaveri, ja tiet eroavat. Tuo on ihan normaali ilmiö tuonikäisillä ja kuuluu tavallaan siihen lasten kehitykseen. Se, että tuollainen on erittäin huonoa käytöstä, on sitten toinen juttu.

Sano lapsellesi ap, että käytät ylpeänä kenkiäsi ja sanot kaverillesi joka niitä haukkuu, että sun käy vaan kateeksi.

Vierailija
5/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajalle mitä suuremmissa määrin?

Vierailija
6/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puseron mutta kiisti sen. Sitten tyttömme näki tuo puseron tytön kotona ja sanoi tytön äidin kuullen, että tuossahan tuo minun pusero on. Äiti oli sanonut, että on "Hennan" pusero. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi