Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yh exät ovat niin katkeria?

Vierailija
30.03.2012 |

Jatkuvasti saa lukea kuinka paskoja miehet ovat ja heidän uudet perheensä epäkelpoja ja uusilla lapsilla ei mitään oikeuksia. Exän tulisi määrätä kaikesta jne.

En ymmärrä miksi monet ovat niin katkeria. Itsehän te valitsitte sen miehen joka sitten muuttuikin paskaksi. Ja voisko jopa syy paskaksi muuttumiseen olla se että te olitte epäkelpoja.

Noin katkerille ihmisille ei ole tulossa hyvää elämää myöhemminkään. Säälittävää!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jutussa ei ole päätä eikä häntää.

Vierailija
2/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut kuin ap, mutta onneksi vain tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi,kun ei niitä enää huoli ketään?

Vierailija
4/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tee mitään päätöksiä itse omasta parisuhdetilanteestaan? Hmm. Logiikkasi on yhtä sekavaa kuin ap:n viestissä joka oli harvinaisen kummallisen sekopäinen. Tosin näitä vastaavia viestejä tipahtelee jostain syystä nyxiltä AINA ennen viikonloppuisien pakkovanhemmuutta. Voisikin siis kysyä miksi nyxät ovat niin katkeria vaikka ovat itse miehensä valinneet ;)

Vierailija
5/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies ja pienet lapset, omasta mielestä hyvä avioliitto ja ihana perhe. Mies lähtee toisen matkaan, joka on ehkä paljon nuorempi ja "kauniimpi". Itse jäät kituuttamaan pienellä palkalla pienten lasten kanssa kun mies lähtee elämään uutta nuoruuttaan, koska kyllästyi sinuun ja perhe-elämään, eikä suostu maksamaan elareita. Kyllä se katkeroittaa paksunahkaisimman ja positiivisimmankin. Ainakin joksikin aikaa. Hyvin ymmärrettävää, ettei voi tuntea suurta onnea miehen puolesta, kun tämä sitten perustaa uuden perheen pian ensimmäisen perheen hylkäämisen jälkeen.

Ja näin ei ole minulle käynyt, mutta sympatiseeraan näitä yh-exiä kaikesta sydämestäni.

Vierailija
6/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle vain on luontaista demonisoida exiään jotta pääsisivät tunnesiteestä irti. Se on ihan luonnollista, toki joissakin tapauksissa myrkyllisyys pilaa lastenkin elämän. Itse en koe tarvetta tällaiseen koska puhuimme jo ennen eroa kaiken selväksi.

Vierailija
7/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tee mitään päätöksiä itse omasta parisuhdetilanteestaan? Hmm. Logiikkasi on yhtä sekavaa kuin ap:n viestissä joka oli harvinaisen kummallisen sekopäinen. Tosin näitä vastaavia viestejä tipahtelee jostain syystä nyxiltä AINA ennen viikonloppuisien pakkovanhemmuutta. Voisikin siis kysyä miksi nyxät ovat niin katkeria vaikka ovat itse miehensä valinneet ;)

ei sillä väliä,mutta monille miehille lapset ovat kynnyskysymys sitä tässä lähinnä tarkoitin.Eikä omaan tilanteeseensa voi aina vaikuttaa,kyllähän minäkin haluaisin seurustella Bradin kanssa,mutta....Olen ap:n tavoin miettinyt ihan samaa,tosin se yksinäisyys ei ole katkeruudelle ainoa tekijä vaan siellä voi olla muitakin syitä ja silloin varsinkin jos(tässä tapauksessa)isälle on syntynyt uusia lapsia.

Vierailija
8/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle vain on luontaista demonisoida exiään jotta pääsisivät tunnesiteestä irti. Se on ihan luonnollista, toki joissakin tapauksissa myrkyllisyys pilaa lastenkin elämän. Itse en koe tarvetta tällaiseen koska puhuimme jo ennen eroa kaiken selväksi.

on siirtynyt miehensä kanssa suhteeseen jo avioliiton aikana ja ottanut ilman kyseenalaistamista todesta aivan kaiken sen loanheiton jota miehensä on ex-vaimostaan tehnyt. Sitten tästä uusperheestä tulee kuvio jossa nyxä haukkuu miehen exää ja mies haukkuu samaa exäänsä ja jos ex reagoi asiaan mitenkään niin häntä huudellaan kilpaa katkeraksi ja hulluksi ämmäksi. Ex ei saa yleensä esimerkiksi vaatia omille lapsilleen samaa kohtelua kuin miehen uusille lapsille jotka nyxät kokevat olevan niitä miehen "oikeita" lapsia.

Näitä tapauksia olen nähnyt työssäni liikaakin.

Jotenkin ap viestistäsi saa sellaisen mielikuvan että katkeruutta liikkuu aivan eniten sinun omissa ajatuksissasi.

Vierailija
9/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siirtynyt miehensä kanssa suhteeseen jo avioliiton aikana ja ottanut ilman kyseenalaistamista todesta aivan kaiken sen loanheiton jota miehensä on ex-vaimostaan tehnyt. Sitten tästä uusperheestä tulee kuvio jossa nyxä haukkuu miehen exää ja mies haukkuu samaa exäänsä ja jos ex reagoi asiaan mitenkään niin häntä huudellaan kilpaa katkeraksi ja hulluksi ämmäksi. Ex ei saa yleensä esimerkiksi vaatia omille lapsilleen samaa kohtelua kuin miehen uusille lapsille jotka nyxät kokevat olevan niitä miehen "oikeita" lapsia.

Jotenkin ap viestistäsi saa sellaisen mielikuvan että katkeruutta liikkuu aivan eniten sinun omissa ajatuksissasi.

toistepäin,eli eksä haukkuu nyksää kun on muka niin vienyt eksältä miehen jolla ei ole mukamas omaa tahtoa ollenkaan yhtäkkiä.

Vierailija
10/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistepäin,eli eksä haukkuu nyksää kun on muka niin vienyt eksältä miehen jolla ei ole mukamas omaa tahtoa ollenkaan yhtäkkiä.

Tyhmien ihmisten sekoilua. Ole ylpeä miehestäsi josta oikein tapellaan ;) Voin kuvitella että on aikamoinen "saalis".

Vierailija
11/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omassa tuttavapiirissä rouvat haluaa ensin erota ja yllättäin... eron jälkeen miehellä käykin flaksi ja rouvat on ilman seuraa. Alussa olla positiivisia, kun "Matti jatkaa elämäänsä", mutta sitten alkaa kuittailu, vaatimukset ja pala palalta alkaa siitä jättävästä rouvasta kuoriutua katkera eksä.

Mun isoäiti sanoi joskus näin osuvasti tädilleni, joka jätti miehensä:

"niin, sitä niin moni luulee, että niitä miehiä olisi tarjolla, mutta se on vaan harhaa. Ei niitä sitten olekaan, kun on eronnut ja lapset jaloissa". Ja piti niin paikkaansa tätini kohdalla...:(

Vierailija
12/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omassa tuttavapiirissä rouvat haluaa ensin erota ja yllättäin... eron jälkeen miehellä käykin flaksi ja rouvat on ilman seuraa. Alussa olla positiivisia, kun "Matti jatkaa elämäänsä", mutta sitten alkaa kuittailu, vaatimukset ja pala palalta alkaa siitä jättävästä rouvasta kuoriutua katkera eksä.

"niin, sitä niin moni luulee, että niitä miehiä olisi tarjolla, mutta se on vaan harhaa. Ei niitä sitten olekaan, kun on eronnut ja lapset jaloissa". Ja piti niin paikkaansa tätini kohdalla...:(

suhteeseen etenkin jos aiempaan suhteeseen on liittynyt väkivaltaa tai henkistä alistamista.

Karmeita yleistyksiä täällä kyllä aina tehdään joidenkin isoäitien ja tätien ja tutuntuttujen juttujen pohjalta.

Vierailija
13/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä vastaavia viestejä tipahtelee jostain syystä nyxiltä AINA ennen viikonloppuisien pakkovanhemmuutta. Voisikin siis kysyä miksi nyxät ovat niin katkeria vaikka ovat itse miehensä valinneet ;)

Vierailija
14/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että tosi monet naiset haluavat pompottaa ja komennella ex miehiänsä eron jälkeen ihan kuin parisuhteen aikanakin, uskomatonta.

Mun mies oli eronnut 6 vuotta ennen kuin me tapasimme ( vaimo oli ottanut avioeron, halusi kuulemma paremman miehen ). Mun mies on aika kiltti ja on vältellyt ex vaimonsa kiukunpuuskia parhaansa mukaan. Kyllä meni eukolla jauhot suuhun kun mä astuin kuvioihin ja vihelsin pelin poikki. Sanoin miehelleni miten ulkopuolisena näen asian ja hänen pitää pistää ex eukko kuriin tai sen tempaukset vaikuttaa meidän kahdenkeskiseen elämään. Mies pisti eukon kuriin ja nyt tilanne on rauhallinen parin myrskyisän vuoden jälkeen. Tosin eukko meinaa vieläkin välillä ( onneksi harvoin ) puuttua asioihin mitkä ei hänelle kuulu, mutta peli vihelletään nykyään poikki välittömästi.

Ai niin, se eukko odottaa edelleen sitä unelmiensa prinssiä. Taitaa vaan prinssit olla aika vähissä, emäntä kun vain lihoo ja naama on enemmän ja enemmän norsun v:llä, kait se naama heijastaa jotain puutostilaa..

Ja mulla on aivan ihana mies, toisen sammakko on toisen prinssi : )

Vierailija
15/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omassa tuttavapiirissä rouvat haluaa ensin erota ja yllättäin... eron jälkeen miehellä käykin flaksi ja rouvat on ilman seuraa. Alussa olla positiivisia, kun "Matti jatkaa elämäänsä", mutta sitten alkaa kuittailu, vaatimukset ja pala palalta alkaa siitä jättävästä rouvasta kuoriutua katkera eksä. Mun isoäiti sanoi joskus näin osuvasti tädilleni, joka jätti miehensä: "niin, sitä niin moni luulee, että niitä miehiä olisi tarjolla, mutta se on vaan harhaa. Ei niitä sitten olekaan, kun on eronnut ja lapset jaloissa". Ja piti niin paikkaansa tätini kohdalla...:(

Itse ainakin olen iloinen ja positiivinen yh ja olen onnellinen että exä löysi nopeasti mukavan naisen vierelleen. Erosta on muutama vuosi ja viihdyn erinomaisesti elämässäni, asun lasten kanssa, tapailen mahtavaa miestä ja olen ystävystynyt eron jälkeen monien ihmisten kanssa. Toisaalta exän tilanne vähän säälittää, heillä ei ole kahdenkeskistä aikaa koskaan koska nyxän lapset ovat aina kotona kun omani eivät ole siellä.

Vierailija
16/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, se eukko odottaa edelleen sitä unelmiensa prinssiä. Taitaa vaan prinssit olla aika vähissä, emäntä kun vain lihoo ja naama on enemmän ja enemmän norsun v:llä, kait se naama heijastaa jotain puutostilaa..

Ja mulla on aivan ihana mies, toisen sammakko on toisen prinssi : )

Eihän kukaan aikuinen kirjoita tuollaista tekstiä, eihän...?

Vierailija
17/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmien ihmisten sekoilua. Ole ylpeä miehestäsi josta oikein tapellaan ;) Voin kuvitella että on aikamoinen "saalis".

tekee kummallisia olettamuksia että mun miehestä oikein tapellaan:O Omaa kokemusta ei varsinaisesti ole,vaikka miehen kanssa ollaankin eksiä ja meillä on yhteinen perhe.Miehen ex lähti toisen matkaan joten miksi tappelisi miehestäni:D

Kantaa olen ottanut juurikin siitä syystä,että ex(naiset)haukkuu täällä usein katkerana niitä nyxiä ja heidän yhteisiä lapsia kun vievät kuulemma kaiken huomion niiltä ensimmäisiltä ja oikeilta lapsilta.Osittain varmaan tottakin,mutta sitä en hyväksy ettei ihminen saisi saada uutta mahdollisuutta ja perhettä,mistä täälläkin aina jauhetaan.

Vierailija
18/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä on mun mielestä paskoja, osan uudet perheetkin ovat epäkelpoja, osalla uusilla lapsilla kuten vanhoillakaan ei tunnu olevan oikeuksia, osa existä yrittää määräillä jne jne, totta,

en silti tajua, miksi ja mistä olen katkera, ja miten se minusta ilmenee.

Vierailija
19/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omassa tuttavapiirissä rouvat haluaa ensin erota ja yllättäin... eron jälkeen miehellä käykin flaksi ja rouvat on ilman seuraa. Alussa olla positiivisia, kun "Matti jatkaa elämäänsä", mutta sitten alkaa kuittailu, vaatimukset ja pala palalta alkaa siitä jättävästä rouvasta kuoriutua katkera eksä. Mun isoäiti sanoi joskus näin osuvasti tädilleni, joka jätti miehensä: "niin, sitä niin moni luulee, että niitä miehiä olisi tarjolla, mutta se on vaan harhaa. Ei niitä sitten olekaan, kun on eronnut ja lapset jaloissa". Ja piti niin paikkaansa tätini kohdalla...:(

Itse ainakin olen iloinen ja positiivinen yh ja olen onnellinen että exä löysi nopeasti mukavan naisen vierelleen. Erosta on muutama vuosi ja viihdyn erinomaisesti elämässäni, asun lasten kanssa, tapailen mahtavaa miestä ja olen ystävystynyt eron jälkeen monien ihmisten kanssa. Toisaalta exän tilanne vähän säälittää, heillä ei ole kahdenkeskistä aikaa koskaan koska nyxän lapset ovat aina kotona kun omani eivät ole siellä.

että sinunlaisia ihmisiä on olemassa:)

Vierailija
20/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska: nainen on prinsessa. Prinsessaa ei jätetä, vain prinsessa saa jättää.

Ero on koko elämän suunnitelmien pettymys. Ero on siksi sen toisen, miehen syy. Eroamisen takia se toinen on paskiainen.

Paskiainen on paha, ja tälle pitää kostaa ja olla katkera, koska pilasi prinsessan elämän, haaveet ja tulevaisuuden. Lapset muistuttavat paskiaisesta ja lapsia käytetään siksi koston välikappaleena.

Oli se eron syy mikä tahansa tai mies millainen tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän