Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yh exät ovat niin katkeria?

Vierailija
30.03.2012 |

Jatkuvasti saa lukea kuinka paskoja miehet ovat ja heidän uudet perheensä epäkelpoja ja uusilla lapsilla ei mitään oikeuksia. Exän tulisi määrätä kaikesta jne.

En ymmärrä miksi monet ovat niin katkeria. Itsehän te valitsitte sen miehen joka sitten muuttuikin paskaksi. Ja voisko jopa syy paskaksi muuttumiseen olla se että te olitte epäkelpoja.

Noin katkerille ihmisille ei ole tulossa hyvää elämää myöhemminkään. Säälittävää!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska: nainen on prinsessa. Prinsessaa ei jätetä, vain prinsessa saa jättää.

Ero on koko elämän suunnitelmien pettymys. Ero on siksi sen toisen, miehen syy. Eroamisen takia se toinen on paskiainen.

Paskiainen on paha, ja tälle pitää kostaa ja olla katkera, koska pilasi prinsessan elämän, haaveet ja tulevaisuuden. Lapset muistuttavat paskiaisesta ja lapsia käytetään siksi koston välikappaleena.

Oli se eron syy mikä tahansa tai mies millainen tahansa.

Jessus sentään.

Tekstisi on tosielämästä todella kaukana. Ymmärrät sitten kun kasvat vielä vähän.

Vierailija
22/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi yrittää mahtua lokeroihin "nainen", "itsenäinen", "uraäiti", "akateeminen", "vuokra-asuja" ja "yksinhuoltaja" mutta kun nuo kaikki pitävät sisällään yleistyksiä jotka ovat ristiriidassa keskenään!

Kaiken lisäksi mun tuttavapiirissäni on vain yksilöitä ja yksilöllisiä elämänkohtaloita joten kertokaa mulle missä hitossa niitä massoja tapaa?! Tahtoo yleistää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää taas uuden miehensä kanssa laatuaikaa koko viikonlopun, kun lapset ovat exän ja hänen uuden naisensa hellässä huomassa.

Juu en siis ole ollenkaan katkera, meillä on exän kanssa oikein hyvät välit.

Molemmilla uudet puolisot ja juttuun tullaan kaikki keskenämme oikein mainiosti.

Vierailija
24/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, se eukko odottaa edelleen sitä unelmiensa prinssiä. Taitaa vaan prinssit olla aika vähissä, emäntä kun vain lihoo ja naama on enemmän ja enemmän norsun v:llä, kait se naama heijastaa jotain puutostilaa..

Ja mulla on aivan ihana mies, toisen sammakko on toisen prinssi : )

Eihän kukaan aikuinen kirjoita tuollaista tekstiä, eihän...?

herkesin vain lässyttämään hetkeksi kun ajattelin ihanaa miestäni ja tulevaa kahdenkeskistä viikonloppua rakastelun ja rentoutumisen merkeissä. Anteeksi jos sanavalintani ärsyttivät sinua... ethän vain ole itse sellainen katkera ex?

Vierailija
25/30 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin omassa tuttavapiirissä rouvat haluaa ensin erota ja yllättäin... eron jälkeen miehellä käykin flaksi ja rouvat on ilman seuraa. Alussa olla positiivisia, kun "Matti jatkaa elämäänsä", mutta sitten alkaa kuittailu, vaatimukset ja pala palalta alkaa siitä jättävästä rouvasta kuoriutua katkera eksä.

Mun isoäiti sanoi joskus näin osuvasti tädilleni, joka jätti miehensä:

"niin, sitä niin moni luulee, että niitä miehiä olisi tarjolla, mutta se on vaan harhaa. Ei niitä sitten olekaan, kun on eronnut ja lapset jaloissa". Ja piti niin paikkaansa tätini kohdalla...:(

Tämä on NIIIIN TOTTA! kälyni halusin erota 36-v,ikinä kun ei ollut sinkkuna aikuisena,meni äidin helmoista suoraan miehen luo ja sit alettiin perustmaan perhettä kun hätinä oltiin juuri ja juuri itse aikuisia.Kälyni on katunut eroaan ja ei oo sama asia olla sinkkun a36-v 4 lapsen äitinä kuin 20-v lapsettomana vailla mitään huolia.

Vierailija
26/30 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus ei johtunut siitä. Ja ap on ollut vuosia yksin huoltajana ja halunnut erota omasta halustaan eikä päivääkään eroa katunut. Nykyään uusissa naimisissa. Ja ikääkin yli 40v.

Olen vaan ympäriltäni huomannut ja tältä palstalta lukenut tätä katkeruuden ilmapiiriä.

Jotenkin tuntuu vääristyneeltä ajatusmallilta että koitetaan tuhota/hallita entisen miehen elämää ja ollaan niin katkeria kun olla voi. Sama asenne siirtyy ilmanmuuta lapsiin. Manipuloidaan lapsia ja pidetään isää vain pankkina. Exä sanelee uuden perheen säännöt, hänen tahtonsa ja aikataulunsa ainoat vaihtoehdot jne. En oikeesti ymmärrä!

Minä ymmärrän että monesti uudesta lapsesta tulee tärkeämpi. Eka lapsi voi olla tullut nuoruuden hölmöilystä jolloin ei ole edes ollut valmis vanhemmaksi ja ei ole välttämättä kauaa elänyt lapsen kanssa ja siksi välit eivät ole niin syvät.

Nämä asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin tällä palstalla annetaan ymmärtää. Ja eihän täällä ole niitä isiä itseään puolustamaan ja kertomaan kolikon toista puolta.

Vierailija
27/30 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yh:n pitää olla sellainen ja sellainen, tuntea ja käyttäytyä niin ja näin.

Eiköhän jokainen ihminen ole erilainen ja jokainen ero erilainen, erilaiset lähtötilanteet jokaisella.

Voin hyvin ymmärtää että se katkeroittaa, jos mies lähtee nuoremman matkaan ja arki jää yksin omille harteille. Tai voin ymmärtää että toinen yh on positiivinen ja iloinen kun vihdoin pääsi pois kuluttavasta suhteesta.

Vierailija
28/30 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella kuinka kaikki miehesi haukut exästään menee sinulle läpi, mutta totuus kyllä paljastuu sinulle ennemmin tai myöhemmin.

Ehkä sitten kirjoitat vähän erilailla.

Ja johtuisiko se exän lihominen vaikka siitä, että kantaa yksin päävastuun miehesi lapsista eikä pääse lenkille ja on väsynyt arjen yksin pyörittämisestä?

Kantaako miehesi vastuun entisen liiton lapsistaan niin kuin kuuluu? Jakaako arjen pyörityksen puoleksi omalta osaltaan?

Sinä vaikutat juuri sellaiselta nyxältä, joka on exälle mustis ja vaikeuttaa kaikin tavoin omalla lapsellisella mustavalkoisella asenteellaan asioiden sujumista.

Vaikutat itse asiassa hyvin inhottavalta ihmiseltä.

Ai niin, se eukko odottaa edelleen sitä unelmiensa prinssiä. Taitaa vaan prinssit olla aika vähissä, emäntä kun vain lihoo ja naama on enemmän ja enemmän norsun v:llä, kait se naama heijastaa jotain puutostilaa..

herkesin vain lässyttämään hetkeksi kun ajattelin ihanaa miestäni ja tulevaa kahdenkeskistä viikonloppua rakastelun ja rentoutumisen merkeissä. Anteeksi jos sanavalintani ärsyttivät sinua... ethän vain ole itse sellainen katkera ex?

Vierailija
29/30 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella kuinka kaikki miehesi haukut exästään menee sinulle läpi, mutta totuus kyllä paljastuu sinulle ennemmin tai myöhemmin.

Ehkä sitten kirjoitat vähän erilailla.

Ja johtuisiko se exän lihominen vaikka siitä, että kantaa yksin päävastuun miehesi lapsista eikä pääse lenkille ja on väsynyt arjen yksin pyörittämisestä?

Kantaako miehesi vastuun entisen liiton lapsistaan niin kuin kuuluu? Jakaako arjen pyörityksen puoleksi omalta osaltaan?

Sinä vaikutat juuri sellaiselta nyxältä, joka on exälle mustis ja vaikeuttaa kaikin tavoin omalla lapsellisella mustavalkoisella asenteellaan asioiden sujumista.

Vaikutat itse asiassa hyvin inhottavalta ihmiseltä.

Vierailija
30/30 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ihan mukavasti elämässään eleleviä exiä ja nyxiä ja yh:oita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan