Lapsi haluaa harrastaa montaa lajia, minä äitinä yritän vähän hidastaa vauhtia...muita?
Meidän poika 8 v. harrastaa nyt jo fudista joukkueessa (treenit 2-3 kertaa vko ja siihen päälle pelit jne), ip kerhossa pelaavat futsalia oikein piirin sarjassa (tässä treenit ip kehossa mut pelit jne tietty muina aikoina) ja nyt sit into piukkana ollut lätkäkoulussa kevään, ja haluaisi pelaamaan sinnekkin! Siihen jo sanottiin et kuules nyt, ei riitä kohta tunnit vuorokaudessa...Mut jos innostus jatkuu niin kait sit kesät futis päälajina ja talvella lätkä...Onko teillä muilla tälläsiä duracellpupuja, jotka oikeesti haluaa tehdä ja harrastaa koko ajan?
Kommentit (4)
Mun lapseni ei lähtis tietokoneen edestä millään, ei kiinnosta mikään urheilu, e mikään mikä tapahtuu kodin seinien (tai kaverin kodin seinien) ulkopuolella!
Meillä on 2 tyttöä samaa lajia, molemmille on nyt 9 ja 10 vuotiaana vakiintunut yksi päälaji jossa kilpailevat ja molemmilla on lisäksi toinen urheiluharrastus ja sitten on kuvataidekoulua jne. Parhaimmillaan on kahden lajin harkat samana iltana. Silti vapaapäivinä ovat heti intona lähdössä laskettelemaan, luistelemaan, hiihtämään, rullaluistelemaan, uimaan jne.
8 ja 9 vuotias poika
lätkää
4-6 kertaa viikko + peli
futis
2 kertaa viikko
juijutsu
2 kertaa viikko
soitin
1 kertaa viikossa
Kaikkeen ei kerkee mutta moneen kuitenkin
Tyttö on aina ollut kova harrastamaan ja välillä on ollut pakko sanoa, että ei lisää harrastuksia.
Hän harrasti balettia,luistelua ja kävi vielä tyttökerhossa+leireillä ja olisi halunnut vielä telinevoikkaa mutta ei vaan päivät viikossa riitä.
Nyt teininä hän on keskittynyt kilpacheerleadingiin ja harkat "vain" 3-4krt/vko ja tietysti kilpailut ja leirit siihen päälle ja joskus on viä apuvalmentajana pienten joukkueessa.
Poika harrastaa jalkapalloa ja koripalloa ja käy joskus myös pelaamassa futsalia.
Eivät ole äitiinsä tulleet...olen sohvaperuna :)