Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinteistö Kaista vauva-vatsansa kanssa Me naiset lehden kansikuvassa

Vierailija
30.03.2012 |

On kyllä todella hyvän näköinen nainen, eipä uskoisi 44-vuotiaaksi.

Paljon paremman näköinen kuin moni nuorempi mamma, joka täällä kauhistelee kovaan ääneen yli 40 vuotiaana lapsia tekeviä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin kaisa on kaunis, ja moni 28-vuotias on paljon kulahtaneempi, kurttuisempi ja vanhemman olooinen kuin kaisa.

Mutta totuuden nimissä on sanottava että onhan kaisaa vähän retusoitukin, epäilen ainakin botixia (luonnottoman sileä otsa) ja tekoripset, hiustenpidennykset, rakennekynnet yms ainakin ihan selkeästi näkyy. Kyllä siis tavis av-mammastakin voisi saada samannäköisen kun ottaisi vain "tuning-paketin" kaikilla herkuilla käyttöön.

Vierailija
2/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että laskettu aika syksyllä ja tollainen vatsa jo!!!samankokoinen kuin yli 30 vkoa!!Kuka lie isä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on laskettu aika heinäkuussa ja vatsa ei ole vielä ihan noin iso.

Mutta ei kai se vatsan kasvu mikään vakio ole, joidenkin vatsa näyttää puolivälissä siltä kuin toisten loppuvaiheessa, yksilöllistä sekin.

Vierailija
4/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on ennestään 2 lasta, joten vauvamaha varmasti pullahtaa aikaisemmin kuin ensiodottajilla. Siitäkin huolimatta, että edellisistä raskauksista on yli 20 vuotta. Tosi kaunis odottaja.

Vierailija
5/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä sitten että on todella kaunis? Ikää on silti 44 vuotta.

Vierailija
6/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lyhyt ja mulla oli valtava vatsa, sillä se pullahti eteen tosi nopeasti.