Ei v*ttu että mä olen sekaisin...
Ihastuin pikkuhiljaa yhteen mieheen. Vähitellen kävi selväksi että ko. mies ei ajatusta ihatumisestani kestä (en tajua miksi?), en siis odottanut parisuhdetta tms koska ollaan molemmat varattuja. Nyt ei enää ole hänestä kuulunut mitään vähään aikaan. Mä en kuitenkaan saa ajatuksiani irti tuosta tyypistä, ei mene sellaista tuntia etteikö ajatukset karkaa sinne... Miten tästä pääsee eteenpäin?? Mitään romanttisia kuvitelmia minulla ei ole eikä ollut, kyse oli puhtaasta seksuaalisesta vetovoimasta. Huoh. Tiedän että ko. mies käy täälläkin eli jos luet tämän niin kiitos vaan, sait mut t_o_d_e_l_l_a sekaisin ;)
Miten muut ihastuneet olette päässeet eroon tästä? Auttaako vain aika? Mitäs jos välillä joutuu ihastukseen törmäämään, se saa aina vaan jalat alta...? Mä en kestä.
Kommentit (2)
Itse olen sinkku ja ihastanut tulenpalavasti varattuu mieheen, joka on kaiken lisäksi ihastunut minuun. Olaan säädetty tässä reilu puoli vuotta ja mulla alkaa olla mittari täynnä tätä kakkosena olemista. Mies haluaisi kovasti olla kanssani, mutta ei uskalla jättää vaimoaan lasten vuoksi. Viikonloppuisin vietämme aikaa kahdestaan, mutta viikolla en juuri koskaan kuuöe miehestä mitään, sillä hänen vaimonsa vahtii puhelinta, sillä epäilee miehen pettävänn (joo niinhän se tekeekin).
Mutta siis mitä yritän tässä nyt sanoa, niin nopeammin sä tuosta tunteesta eroon pääset, kun suhun ei olla yhteydessä. Mä oon koittanu lopettaa tätä juttua, mutta en vaan voi "koska ei oo muutakaan"... Ja mies joka perjantai, samaan kellonaikaan soittaa, että on tulossa luokseni. Miten ihmeessä mä tästä irti pääsen? :/
Voitko pysytellä miehestä kokonaan erossa nyt vähän aikaa? Onko mies kuitenkin ollut kiinnostunut sinusta?