Laitan kakaroidenne virpomiskoreihin lääkkeitä jos ne mun ovelle tulevat.
Ettäs tiedätte.
Kommentit (16)
No kerropa tarkka osoitteesi, että lapseni ymmärtää pysyä poissa. Toisaalta olisi hyvä, jos sinutkin virvottaisiin tuoreeks, terveeks.
mulla kun on tapana tarkistaa lapsen "saalis" ennen syömistä, niin otan sun nappis itselleni ja saan hyvät sävärit sit illalla :D
Tuskin mitään buranaa ajattelit laittaa. Kerrotko muuten mitä on tarjolla?
En vielä viekkään noita vanhoja lääkkeitä apteekkiin, niille voi tulla käyttöä ja penikat ovelle eksyy.
Varmaan oot itsekin pääsiäisenä virponut? Koita nyt vähän asettua lasten iloon ja intoon. Virpominen on heille ihan uutta ja jännää! Ja moni vanhus ilahtuu ja odottaa. Muakin sytttää enkä jaksaisi, mutta koitan ajatella lasten kannalta. Ostan ruohomunia ja kuuntelen ovella ne runot ja toivotukset. Munkin tyttö on onnellisena menossa virpomaan. Ja voin sanoa, että kun hän jostain ilostuu, niin saa ilostua ja mennä. On niin arka tyttö ja isänsä kuoli vuosi sitten... Olkaa aikuisia. Kiitos. Älkää avatko ovea jos noin vituttaa. Toivottavasti joku avaa.
ottais levy kaupalla ja karmee krapula jää jos ottaa yliannostuksen.
En mä mitään kunnon tavaraa koriin laita, sellaisia mömmöjä mitä en itse tarvitse.
vaaranaihettamisesta lapsiin kohdistuen. Nettiuhkaus.
Toivottavasti poliisitutkinta tulee.
naapurin koirille. Pääsee eroon niistä vitun räksyttäjistäkin samalla.
siinä missä nimettömät koulu-uhkailutkin. Apn IP esille ja tyyppi poliisin puhutteluun.
sunnuntaita varten...että pitäkää pentunne poissa mun ovelta.
Kerrotko missä kaupungissa asit. Tietää vanhemmat varoa.
että pitäkää pentunne poissa kerjuulta ainakin mun ovelta.