Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45v Nainen rikastui Turussa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainenhan kerjäsi sitä kun yksin liikkui ja vielä pubista oli tulossa. Oli varmaan kännissäkin ja ettei vaan ollut mamun rikkaan kulttuurin vastaisesti pukeutunutkin? Niin että oma vikahan se. Onneksi rikastuttaja ei saa kuin korkeintaan sakot jotka sossu maksaa. Jaksaa sitten rikastuttaa lisää huonoja naisia.

Vierailija
2/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetään jokin kampanja niiden puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen koskemattomuus koskee ihan kaikkia. Olen siitä samaa mieltä kaikkien mahdollisten lakien kanssa. Raikaus on rikos raiskaajan taustasta huolimatta.

...Mutta tietääkö teistä kukaan, millainen paikka on Lausteen Kirjuri-pubi???? Suurin ihme tässä jutussa on se, että nainen on ollut sen verran tolkuissaan että on tajunnut jotain tapahtuvan. 45-vuotias Kirjurin vakkari on ollut elämästään n. 32 vuotta ympärikännissä.

Nimim. Kirjurin naapurissa asustellut

Vierailija
4/6 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen koskemattomuus koskee ihan kaikkia. Olen siitä samaa mieltä kaikkien mahdollisten lakien kanssa. Raikaus on rikos raiskaajan taustasta huolimatta. ...Mutta tietääkö teistä kukaan, millainen paikka on Lausteen Kirjuri-pubi???? Suurin ihme tässä jutussa on se, että nainen on ollut sen verran tolkuissaan että on tajunnut jotain tapahtuvan. 45-vuotias Kirjurin vakkari on ollut elämästään n. 32 vuotta ympärikännissä. Nimim. Kirjurin naapurissa asustellut

Vierailija
5/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä uhriks joutumista

Ei mua vaan ikinä oo raiskattu vaikka kaikenlaiset perässä on juossut koska en ole kännissä. Yksin liikun silti ilta ja yöaikaan.

Vierailija
6/6 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa kerrota oliko nainen pubin asiakas vai kenties henkilökuntaa...