Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pinoon naiset, jotka eivät ole KOSKAAN teeskennelleet orgasmia!

Vierailija
17.02.2012 |

Minä aloitan. En keksi ensimmäistäkään syytä, miksi se pitäisi teeskennellä. Jos saa niin saa, jos ei saa niin ei saa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis kuulu tähän pinoon, mutta ihan vaan vastaisn miksi joku voi teeskennellä.

Vierailija
2/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole teeskennellyt, ajatuskin tuntuu hassulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mies huomaisi heti. Jos joskus en vaan saa, niin kyllä se mies joskus sitten ymmärtää lopettaa.

Vierailija
4/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten miesten kanssa en koskaan saanut yhdynnässä, muuten kyllä. Nyt aviomiehen kanssa saan aina myös yhdynnässä, mutta kyllä sitä opetella piti kumpaisenkin! Siinä kun olisi ryhtynyt teeskentelemään, niin ei olisi näin hyvin asiat. Joka kerta ihanaa seksiä, kun minäkin saan!

Vierailija
5/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siitä onnellisessa asemassa, että aina oon orgasmin oikeasti saanut. :)) Välillä toki vaikeuksien kautta voittoon.. ;)

Vierailija
6/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsen, kun teeskentelen. Koskaan en ole mieheni kanssa saanut orgasmia.

2

Vierailija
7/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään saanut yhdynnässä orgasmia. Olisihan se kiva joskus saada, muttei se ole itselleni kovinkaan tärkeä asia.

Muuten saan kyllä.

Vierailija
8/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edes osaisi :D

Vierailija
9/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti.

Vierailija
10/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken saakaan koskaan.

Vierailija
11/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole kyllä tarvettakaan.

Vierailija
12/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsen, kun teeskentelen. Koskaan en ole mieheni kanssa saanut orgasmia.

2

Vierailija
13/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teeskentele. Jos en saa, niin en saa. Jos olen kuitenkin sillä tuulella että haluan orgasmin, niin asia hoidetaan sellaisella tavalla että saan. Joko minä ensin tai sitten hyväilen itseäni samaan aikaan. En voisi teeskennellä koska sitten mies hyväilisi minua jatkuvasti väärin ja mikä noidankehä siitäkin syntyisi. Mielummin sanon että ei noin tai tee näin tai tehdäänkö näin. Jos miehelle on minun orgasmini myös oikeasti tärkeä niin hän ei neuvoistani loukkaannu.

Vierailija
14/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Musta tää on tosi tosi surullista.. :/

Ellei se siis osallisille ongelma oikeastaan ole. Itse saan miehen kanssa orgasmeja tosi harvoin, enkä käytännössä koskaan yhdynnässä. Sanoin miehelle, ettei haittaa, enkä halua stressata asialla. Siksi en teeskentele orgasmejakaan, eikä mies nylkytä ylipitkiä aikoja - vaikka toki yrittää pitkittää nautintoani, sillä kyllähän minä yhdynnästä nautin, vaikken kliimaksiin asti.

t: joku muu kuin kakkonen

Vierailija
15/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskentelin, koska olin ihan tavattoman ujo ja en uskaltanut kaikista asioista edes puhua. Olin hyvin epävarma itsestäni ja uskoin, ettei niin upea mies voi minusta edes oikeasti tykätä.

Mutta yli 10 vuoteen ei ole tarvinnut teeskennellä, koska saan yleensä aina ennen miestä :) Pari kertaa olen sanonut, että nyt ei tule voidaan lopettaa. Näillä kerroilla olen ollut viimeisilläni raskaana.

Vierailija
16/16 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan teeskennellyt, en näe siinä mitään pointtia. Saan, jos saan. Jos en, sanon, ettei tuu tällä kertaa.