Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kiinteät, allittomat käsivarret? Näin saat!

Vierailija
29.03.2012 |

Minä, jolla oli maailman hyllyvimmät ja hytkyvimmät allit, sain kiinteät käsivarret 10 minuutin päivittäisellä treenaamisella parissa kuukaudessa.

Ja tarkoitan ihan todella, että alleja löytyi, en ollut mikään hoikkeliini valittelemassa turhia rasvagrammoja. Painoin 95kg (pituus 166cm) vielä viime vuonna, laihdutin pikku hiljaa 78 kiloon ja edelleen pudotan painoani. Lihaksia on pakko muokata, ettei jäljelle jää pelkkä roikkuva nahka.

Teepä näin halutuilla vastuksilla (minulla aluksi 2kg, nyt 5kg) ja toistoilla (minulla aluksi 4 toistoa, nyt 8) ja tee koko sarja vähintään kerran, mielellään kolme kertaa.

1. Painot sivuilla vartalon vieressä. Kierrä hauiskääntö rinnan kohdalle ja jatka liikettä siitä vielä käsi suorana ylös kääntäen kämmenet itsestä poispäin, vähän etuyläviistoon. Palauta käänteisenä liikkeenä.

2. Painot edessä reisien päällä. Vedä siitä soutaen ylöspäin rinnan korkeudelle ja takaisin alas.

3. Kallistu vähän eteenpäin ja vie painot vuorotellen käsi suorana taakse.

4. Ota vain yksi paino, ota siitä molemmilla käsillä kiinni. Vie niskan taakse ja nosta pään päälle.

5. Vipunosto sivuille.

Ja näin, kiinteät käsivarret! Toimii!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo nro 2, istutaanko siinä siis jalat suorina lattialla ja kummankin reiden päällä paino? miten ne painot pysyy siinä reisien päällä kun jalat koukistaa ylöspäin?

Vierailija
22/23 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hauiskääntö??

Tällainen, mutta alkuasennossa painot ovat vartalon sivulla, ei reisien päällä. Eli tulee kiertoa liikkeeseen.

Painojen tulee olla niin, että kämmenselät ovat vartaloon päin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä kahden vuoden jälkeen.

Nyt on taas löysät käsivarret, kun en ole pitkään aikaan treenannut. Saapa nähdä kuinka nopeasti kiinteät käsivarret palaavat, kun taas aloitan!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän