Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Kampissa nähtyä ja koettua

Vierailija
29.03.2012 |

Me neljä naispuolista ihmistä olimme menossa lounaalle. Valitsimme hissin kakkoskerroksessa mennäksemme sillä 5. kerrokseen. Olimme juuri astuneet hissiin sisälle kun sieltä juoksee nainen vauvanvaunujen kanssa sanoen todella tympeään ja kovaan äänensävyyn, että onko teidän pakko kulkea sillä hissillä!

Hän mahtui aivan hyvin vaunuineen päivineen hissiin, ja tulikin sinne. Vastattiin hänelle, että kyydissä on toipilaita ihmisiä (yksi palannut juuri töihin vatsataudista ja me kolme muuta toivutaan lihakset kipeinä työpaikan eilisestä muutosta).

Teki mieli sanoa, että mitä itse tekee pienen vauvan kanssa kauppakeskuksessa! Mutta laitoin tuon vaahtoamisensa nukkumattomien öiden, huutavan vauvan ja pakottavien tissien piikkin..

Saako muutkin kuin vaunulliset käyttää hissiä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalla asioidessa kun nuoret täytti hissit. Ja niitä sai näiden laiskiaisten takia aina odotella. Miksi h*** tissä ei voi käyttää rullaportaita kun se on mahdollista. Mulle ainakaan ikinä tulis mieleen odotella hissiä jos muitakin mahdollisuuksia on päästä.

Vierailija
2/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai hissiä saa muutkin käyttää, mutta olisittehan tekin hyvät naiset päässeet liukuportailla aika kivuttomasti. Ärsyttävää kampissa on teinit, jotka ei muka jaksa käyttää liukuportaita päästäkseen hengailemaan sinne vitoseen. Sitten joudut vaunujen kanssa odottamaan, kun nämä nuoret ihmiset ajelevat huviajelua.

Onhan siellä toki muitakin hissejä, kuin ne pari siinä keskeisimmällä paikalla, mutta moni ei tiedä niiden toisten hissien olemassaolosta. Ovat niin piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin suorat moiselle idiootille. Olen aika huono ottamaan vastaan vittuilua nääs.

Vierailija
4/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalla asioidessa kun nuoret täytti hissit. Ja niitä sai näiden laiskiaisten takia aina odotella. Miksi h*** tissä ei voi käyttää rullaportaita kun se on mahdollista. Mulle ainakaan ikinä tulis mieleen odotella hissiä jos muitakin mahdollisuuksia on päästä.

Et voi olla tosissasi! Menen todellakin hissillä jos huvittaa. Mikä järki lähteä rullaportaita jos menee useamman kerrosvälin?

Vierailija
5/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3.krs hyvä lastenhoitohuone, ja niitä hissejä saa aina venailla. Mä olen ton äidin kans samaa mieltä! Menkää te rullaportailla kun voitte ja saatte, ei teidän perseet siinä väsy. Ja pakkoko jonkun oksutoipilaan on sinne tunkea.

Vierailija
6/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan ajamassa ihmisiä pois jo julkisten tilojen avoimista hisseistä.

Vierailija
7/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3.krs hyvä lastenhoitohuone, ja niitä hissejä saa aina venailla. Mä olen ton äidin kans samaa mieltä! Menkää te rullaportailla kun voitte ja saatte, ei teidän perseet siinä väsy. Ja pakkoko jonkun oksutoipilaan on sinne tunkea.

kiinni saatana! Kuljen miten lystään ja sehän kelpaa sinulle.

Vierailija
8/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus oikeasti ottaa pattiin, kun on valtava jono vaunuja ja hissi on täynnä porukkaa, joilla toimii kaikki raajat. Tuskin siellä liukuportaissa tarvitsee tehdä töitä edetäkseen, mutta vaunuja ei niihin saa/voi viedä. :) Siksi on ihan mahdollista, että joku jo varttitunnin venannut jossain vaiheessa kiehahtaa. Se Kampin lastenhoitotila on tosiaan 3. kerroksessa, eli vaatii kyllä hissimatkan. Eli kyllä, muutkin kuin vaunulliset saavat käyttää hissiä, mutta Kampissa on ihan paskat ne hissijärjestelyt ja siksi saattaa joskus vituttaa ja vitutus purkautua aiheettomasti. Anteeksi vain tuon mamman puolesta, mutta voin kyllä kuvitella tunteen, jos on esim. just tullut sieltä hoitohuoneesta ja sitten muksu vääntää paskat lähtiessä ja eikun takaisin...

Niin ja pienen vauvan kanssa voi joutua käymään ostoskeskuksessa, esim. keskustan ainoat isommat ruokakaupat ovat Sokoksen alakerrassa ja Kampissa. Samaten Kampista menee Espoon bussit ja kaukobussiliikenne. Kampissa on lastenvaatekauppoja (siellä 3. kerroksessa), tartteehan se beibi vaatteitakin aina välillä. :)

Vierailija
9/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, väsyttää täälläkin...

Vierailija
10/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia jotka ei ole itse joutuneet lastenvaunujen kanssa kulkemaan. Itse kuljen ilomielin rullaportaita nyt kun se on ilman vaunuja mahdollista.

Vierailija
11/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni saatana! Kuljen miten lystään ja sehän kelpaa sinulle.

Kuulostat ihmiseltä joka ei tiedä miten rullaportaissa mennään. Hississä lienet pienempi paha.

Vierailija
12/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletteko muuten vaan sitä mieltä, että olette eruoikeutettuja ihmisiä.

Mulle ei mutten kannata sanoa, että hus hissistä. Voin tulla sanoneeksi aika pahasti takaisin.

Vierailija
13/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän just silloin hissiä kun se sattuu mua huvittamaan syistä, joita en ole sulle tilivelvollinen esittämään. Sulla ei ole mitään etuajo-oikeutta hissijonossa. Sorppa nyt vaan.

sellaisia jotka ei ole itse joutuneet lastenvaunujen kanssa kulkemaan. Itse kuljen ilomielin rullaportaita nyt kun se on ilman vaunuja mahdollista.

Vierailija
14/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, miksi joku käyttää hissiä jollei ole pakko, varsinkin jos niitä kerran on liian vähän?

Ihan samalla tavalla ne muut hississä kulkijat saavat odottaa sen ylimääräisen varttitunnin (sillä aikaa olisi jo rullaportailla ehtinyt mennä ylös, hoitaa asiansa ja tulla alas).

Itse muistan joskus odotelleeni vaunujen kanssa Stockan hissejä ja ihmetelleeni tuota samaa (tosin ei tullut mieleenkään ryhtyä ärjymään kanssamatkustajille).

Sitähän ei tietenkään heti näe onko jollakulla muita ongelmia rullaportaiden kanssa - jos liikkuu huonosti, voivat portaiden ylä- ja alapää hirvittää. Samoin on ihmisiä joita huimaa pitkissä portaissa.

Vierailija
15/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en kertakaikkiaan jaksa odottaa hissiä. Vauvakin hermostuu jos vartin siinä paikoillaan odottelee kuumassa. Ja kyllä, välillä on pakko viedä vauva ostoskeskukseen ja muuallekin koska asioita on pakko hoitaa eikä useimmilla ole vauvalle hoitajaa siksi ajaksi. Ja kaikista kamalinta myös äidille olisi kökkiä himassa joten tämä äiti ainakin kulkee vauvan kanssa samalla tavalla kun ennen vauvaa. Mutta siis liukuportaita:)

Vierailija
16/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei tuu ikinä mieleenkään mennä hisseillä kun portaatkin on olemassa. ja vieläpä rullaportaat huonompikuntosia ajatellen. ei ollut sitten mikään loukkaus, vaan ihan fakta että erilaisista syistä ihmisten voi olla vaikea kulkea normiportaita.

eipä ole kokemusta vaunuilusta, mutta terve järki sen sanoo.

ja siellä stockalla joku mainitsi että ei jaksa lähteä rullaportailla: no niillä pääsee yhtä vähällä vaivalla haluamaansa kerrokseen. eiku joo, pitäähän siinä joku viis askelta ottaa välissä kerrosten kohdalla että pääsee taas jatkamaan matkaa. aika hirveetä ja raskasta kyllä...

Vierailija
17/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tyhmä ja piittaamaton. Luulisi, että lapsen turvallisuus menisi muun edelle. Mutta ei kait sitten. Huostaan lapset tuolliaisilta vanhemmilta pitäisi ottaa.

Vierailija
18/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus oikeasti ottaa pattiin, kun on valtava jono vaunuja ja hissi on täynnä porukkaa, joilla toimii kaikki raajat. Tuskin siellä liukuportaissa tarvitsee tehdä töitä edetäkseen, mutta vaunuja ei niihin saa/voi viedä. :) Siksi on ihan mahdollista, että joku jo varttitunnin venannut jossain vaiheessa kiehahtaa. Se Kampin lastenhoitotila on tosiaan 3. kerroksessa, eli vaatii kyllä hissimatkan. Eli kyllä, muutkin kuin vaunulliset saavat käyttää hissiä, mutta Kampissa on ihan paskat ne hissijärjestelyt ja siksi saattaa joskus vituttaa ja vitutus purkautua aiheettomasti. Anteeksi vain tuon mamman puolesta, mutta voin kyllä kuvitella tunteen, jos on esim. just tullut sieltä hoitohuoneesta ja sitten muksu vääntää paskat lähtiessä ja eikun takaisin... Niin ja pienen vauvan kanssa voi joutua käymään ostoskeskuksessa, esim. keskustan ainoat isommat ruokakaupat ovat Sokoksen alakerrassa ja Kampissa. Samaten Kampista menee Espoon bussit ja kaukobussiliikenne. Kampissa on lastenvaatekauppoja (siellä 3. kerroksessa), tartteehan se beibi vaatteitakin aina välillä. :)

Se äiti juoksi sieltä kauempaa hissiin, ei tosiaankaan odotellut. Ap tarkentaa

Vierailija
19/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin hissien kapasiteetti ei riitä kuin vaunujen, rattaiden tai pyötuolin kanssa kulkeville. On tosi itsekästä ja moukkamaista tunkea sinne ilman oikeaa syytä.

Vierailija
20/55 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei sen sijaan ole kielletty matkustamassa hissillä. Älkääs nyt omaan tärkeyteenne tikahtuvat vaunumammat alkako keksiä omia sääntöjä omaksi hyväksenne. Ta älkää nyt ainakaan vaatiko muita noudattamaan omia sääntöjänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän