Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä!

Vierailija
29.03.2012 |

Joonas Miska Matias? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei herätä tunteita. Aika paljon ässiä sssssh :)

Vierailija
2/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy noista nimistä ainakin sit jotain yhteistä. :) toivottavasti ei tulis sit pojalla vaan olemaan ässä vikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän Joonasta kuin Joonaksesta, tosin tässäkin on oma lehmä ojassa... :P Miska ei ole mieleeni, mutta noin periaatteessa ihan kiva nimi.

Vierailija
4/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suuria tunteita puolesta eikä vastaan. :)

Vierailija
5/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Joona Miska Matias parempi? Ehkä liikaa S-kirjaimia. Mutta joo, ihan kiva perusnimi. Tai Joonas Mikko Matias tms.

Vierailija
6/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mikko nimi, eli btw ei ehkä sitä. :)

Mä en taas niin paljon tykkää Joonasta. Joonaksesta oon tykänny pikkutytöstä lähtien, se on aina ollu lemppari nimi poikien nimistä ja jos Joonas sais veljen niin siitä varmaan tulis Jani sitten. Eli J-kirjaimella alkavat nimet puree!

Mun oma etunimi alkaa myös ämmällä. Joten Miskan ja Matiaksen vaan taioin jotenkin siitä. Oli myöskin vaihtoehtona Joonas Miska Eemeli, mitäs pidätte tuosta?

Vierailija
7/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo nas-mis -kohta, 2 peräkkäistä s:ään päättyvään tavua. Ei tämä kuitenkaan kovin iso häiriötekijä ole.

Nimet on kivoja ja toisiinsa sopivia. Ehkä ei kannata liikaa suunnitella kutsumanimen sopivuutta toisiin nimiin vaan sukunimeen, sen kanssahan sitä pääasiassa käytetään.

Vierailija
8/8 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mikko nimi, eli btw ei ehkä sitä. :)

Mä en taas niin paljon tykkää Joonasta. Joonaksesta oon tykänny pikkutytöstä lähtien, se on aina ollu lemppari nimi poikien nimistä ja jos Joonas sais veljen niin siitä varmaan tulis Jani sitten. Eli J-kirjaimella alkavat nimet puree!

Mun oma etunimi alkaa myös ämmällä. Joten Miskan ja Matiaksen vaan taioin jotenkin siitä. Oli myöskin vaihtoehtona Joonas Miska Eemeli, mitäs pidätte tuosta?

mulla on joonas-niminen poika ja pojan isä on jani :D

eli oon vähä puolueellinen, joonas on hyvä nimi :D miskalle en lämpee ollenkaan. mutta parhaan kuulonen (vaikkakin aika suhiseva :D) on toi joonas miska matias.

älä nyt ainakaan joonaksi laita, taitaa olla top10 annetuimmissa nimissä nyt niin koulussa on sit aina "joona m" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme