Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullista! Kiinteistö-Kaisa ei ajattele yhtään lapsensa parasta :(

Vierailija
29.03.2012 |

- En halua sitoa itseäni vauvaan liikaa, joten aio imettää enkä pitää äitiyslomaa. Kaupasta saa huippulaadukasta äidinmaitokorviketta ja sitä pystyy isäkin antamaan. En ole orja ja imettäjä, olen nainen äitinäkin, Kaisa pohtii MeNaisissa.

Tämä vauva on minulle hirveän rakas jo nyt, ja aion tehdä kaikkeni, jotta hänellä on hyvä olla.

Hänellä kun on VARAA ostaa äidinmaitovastiketta nykyään, viis siitä, miten tärkeä ÄIDINMAITO on vauvan terveydelle!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Eipä ole kovin fiksua puhetta!

"en ole orja.." Whaatt??

Vierailija
2/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan sellainen elohiiri että on varmasti koko perheelle parasta ettei pidäkään äitiyslomaa. Tulisi varmasti jo viikossa hulluksi jos pitäisi kotiin jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jösses, mun lapsi on saanut sitä...

Vierailija
4/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys ja äitiysloma orjuuteen, mutta Kaisan oma asiahan se on, miten toimii. Minä kyllä olen kokenyt itseni naiseksi äitinäkin, vaikka pidin äitiysloman (+ hoitovapaata) ja imetin pitkään.

Vierailija
5/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuka tahansa äiti ilmoittaa jo raskausaikana, että ei aio imettää lastaan. Etenkin jos syy on silkkaa turhamaisuutta.

Jos ei halua tulla sidotuksi vauvaan, niin miksi se sitten pitää tehdä? Jos lapsen etukaan ei ole se päällimmäinen asia. Kaisallakin on jo kaksi lasta ennestään ja ikääkin synnyttäjäksi aika reippaasti, niin että olisi voinut tämän jättää väliin, jos ei viitsi edes aikaansa ja maitoansa lapseen sijoitta.

Vierailija
6/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas jollakin pullan tuoksuisella äidillä ollut aikaa kirjoittaa. Mitä sitten jos toinen ei tahdo imettää? Kenen maailmaa se hetkauttaa? Minun lapsestani tuli ainakin ihan normaali korvikkeella ja niin näyttää olevan Kaisan aikuisetkin lapset.

Kyllä on taas yritetty vääntämällä vääntää jostakin julkkiksesta pahaa.

Vierailija
7/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku vauvansa aikoo hoitaa. Miten te jaksatte tästä vouhkata..

Juottakoon vaikka kevytmaitoa suoraan purkista.

Vierailija
8/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä imettäneensä aikaisemoia lapsiaan pitkään,kun oli niin tiukkaa ja sillä säästi rahaa.

Vaan nyt on niiiin paljon rahaa,että voi ostaa vauvalle korviketta :D.

Vierailija
9/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan isä on äiti ja äiti on isä, joten älkää huolehtiko!

Vierailija
10/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä !!! Kaikki narisijat - pysykää kotinne nurkissa ja olkaa hiljaa! Ihanaa, että on tuollaisia persoonia kuin Kaisa Liski!!! Varmasti hoivaa vauvaansa erinomaisesti!Kateellisia olette! Jokainen taaplaa tyylillään jne...

Vierailija
11/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyse vain valinnoista ja organisoinnista. Mutta ihan sama imettääkö joku pentuaan vai ei. Minä imetin lapsiani pitkään, mutta kaikki tekee omat valintansa.

Vierailija
12/12 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

petipuuhissa. Ja miksi Kaisa tahtoo sitoa itsensä lapsen kautta aviomieheensä?

Miehellähän on jo lapsia, mikä pakko niitä yhteisiä on vääntää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme