Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mihin pankkiin olet tyytyväinen ja miksi?

Vierailija
29.03.2012 |

Tai mihin et?

Harkitsen pankin vaihtamista, Sampo on ollut toistaiseksi mutta nyt tuli vastaan niin törkeä tilanne (pankin oma moka, yrittivät laskuttaa minulta kympin palvelumaksua kun ilmoitin siitä ja joutuivat korjaamaan asian) että aloin miettimään asiaa. S-pankkia on kehuttu, onko se tosiaan ilmainen? Nordeaan en vaihda, sieltä olen saanut huonoa palvelua aiemmin, Aktia veloitti maksuja joita ei muilta veloitettu jne.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut op:n asiakkaana jo kymmenisen vuotta, mieheni koko elämänsä. Ollaan molemmat tyytyväisiä.

Palvelu pelaa, voi kysyä myös nettipankin kautta jotain juttua mitä ihmettelee ja vastaus tulee viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Harvoin mitään hämminkiä korttien kanssa, aina ovat toimineet. Ja hyvin harvoin on mitään muutakaan häikkää, kun Nordealla tai Sammolla aina välillä.

Soittelevat kerran vuodessa ja kyselevät, ollaanko tyytyväisiä pankkipalveluihin, kortteihin jne.

Tuntuu olevan vastuullinen pankki, ei anna mitään isoa lainaa, jos maksukyky on arveluttava.

Kun haettiin ensimmäistä asuntolainaamme, neuvoivat meitä kovasti vaikka mulla ja miehelläni menee noi korot hieman hilseen yli. Muissa pankeissa yrittivät myydä meille epäedullisen koron jne.

Kun vakuutukset on Pohjolassa ja on osuuspankin osakas (tai mikä se nyt onkaan kun maksaa tietyn summan, ei se nyt pelkkä "asiakas" ole), niin saa niitä tähtilaskuja kun kertyy bonusta asioinnista.

Siinäpä monta syytä vaihtaa OP:hen.

Vierailija
22/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan ollut erilainen kortti siellä Sampossa. Sampossa ollu Visa Debit ja nyt sulla on Visa Electron. Siitä johtuu toi et nyt sulla näkyy ne velotukset heti. Ja sellaista asiaa kuin ILMAINEN pankki ei olekaan, mietipä nyt, sehän kaatuis heti! Ei mitään liiketoimintaa voi ilmaiseksi pyörittää, mutta sen voi saada näyttämään siltä, että asiakas ei maksa mitään. Palvelumaksut on ainakin läpinäkyvä ja rehellinen tapa ilmoittaa hinnat. Ei pankki ole mikään hyväntekeväisyyslaitos tai virasto, jossa kaikki ois ilmasta, ihan liikeyrityksiä ne on, myös S-pankki (=S-ryhmä).

Ja mulle ainakin pankki on ilmainen, ja saan vielä vuosittain 20e "ilmaiseksi" osuuspääoman korkoja.

Olen joskus 15 vuotta sitten liittynyt asiakasomistajaksi, maksoi 500mk.

Ja tuon rahan olen jo moninkertaisesti saanut takaisin opo korkoina.

Vuosiin en ole enään s-kaupoissa asioinut, joten ostoksista ei bonusta tule, mutta käytän kyllä hyväkseni ilmaiset pankkipalvelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan toki S-ryhmästä, niin kuin ostaisin ilman pankkitiliäkin, mutta en kaikkea. Vertailen tosi paljon hintoja ja ostan kaiken sieltä mistä edullisimmalla saan. Ja silti saan S-pankilta rahaa jokaisesta ostosta, bonuksia, etuja ja korkoa.

Miksi jollakulla on noin vahva periaate S-pankkia vastaan? :D

Lisäksi, Sammon kortit ei toimineet silloin tällöin ja tolloin, verkkopankki oli todella kurja. S-pankin kortin kanssa ei ole ikinä ollut ongelmia, verkkopankki on paljon parempi, selkeä ja hyvä, ei koskaan ongelmia. Kirjautua voi jo kaikkiin palveluihin muuallakin S-verkkopankin kautta.

Että kumpihan on parempi? Ihan tosissaan? ;)

Vierailija
24/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelua saa aina, ja kyseinen pankki on ainoa suomalainen pankki, jolle ei maksettu kirottua pankkitukea. Eli on oikeasti vastuuntuntoinen pankki, ei vain mainoksissa kuten muut.

Vierailija
25/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällistä palvelua saa aina ja nopeasti vaikka kassalta. Asiat hoituu ja on edullinen ihmisen pankki. Ei mikään kusetus ryöstäjä kuten Sampo ja Nordea.

Vierailija
26/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankista saa Visa-electron kortin, ainakin mulla on. Voi maksaa ihan missä vaan, vaikka ulkomailla. Eikä maksa mitään!

Vierailija
27/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään asiakas ja asuntolainen ottohetkellä sain kuitattu lainanluonti kulut bonuksilla ja nyt lainaa maksaessa bonukset kattavat sen 1,5 euroa joka menisi jokaisesta lyhennyksestä. Samoin bonukset kattavat myös kuukausimaksun.

Ja mun mies makselee kiltisti omaa lainaansa Nordeaan ja joka kuukausi menee useampi euro kaikkiin kuluihin. Mutta omapa oli valminta.

Muissa lainan ehdoissa ei ollut juuri mitään eroa.

Vierailija
28/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut asiakkaana koko elämäni eli 31 vuotta..palvelu on aina hyvää ja nyt on kaikki saman katon alla,esim.vakuutukset...

Vierailija
29/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, kun minulle syntyessäni avattiin tili, niin se oli silloin säästöpankki. Kyseessä on pienen maalaiskunnan (isäni syntymäkunta) konttori, vaikka itse asun isossa kaupungissa. Nettiasiointi hoituu hienosti, ison lainan hoito ja neuvottelut loistavasti, kaikki on joustavaa ja mistään ei vedetä välistä. Vaikka jostain voisimme saada inasen edullisemman lainan, niin tuo palvelu on kyllä niin kertakaikkisen hienoa, ettei kyllä tulisi mieleenkään vaihtaa mihinkään!

Bonusjärjestelmän vuoksi meidän op-pohjolassa olevat kotivakuutus ja autovakuutuksetkin ovat lähes ilmaisia :)

Lisäksi op on vastuullinen ja luotettava!

Vierailija
30/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia ollut tyytyväinen Sampoon, kunnes sain niin urpon "oman" pankkineuvojan että alkoi tulla koko ajan virheitä ja epäselvyyksiä.

Kilpailutin pankit ja sain kaksi yhtä hyvää tarjousta lainan marginaalista, mutta OP:ssa niin hyvän pankkineuvojan että se ratkaisi. Olen ollut todella tyytyväinen. Hänestä on ollut paljon apua mm. asuntokaupoissamme, sekä silloin kun olemme myyneet että silloin kun olemme ostaneet.

Vierailija
31/33 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyäväinen olen!

Vierailija
32/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankkihan oi ole ees oikea pankki.

Lähinnä yhden kaupparyhmittymän kikkailupankki se on. S-panki on perustettu osuuskaupan säästökassoista, kun kilpailuviranomaiset muuttivat lakeja ja säästökassojen kaupaa vääristävä toiminta oli uuden pankkilainsäädännön mukaan lopetettava. Oikeestaan sen ainoa ja päätehtävä onkin rahoittaa S-osuuskauppojen investointeja koko SRyhmän rällästystä monopolisoituneen ruokakaupan markkinajohtajana.

Lainoja se ei myönnä mihinkään muuhun, kuin S_korttiostoksiin luototukseen. Asuntovelallisen kannalta kuuluu ryhmään paskapankit.

Jos osuustoiminalliset pankit kiinnostaa sua, niin silloin OP-Pohjola pankki on ykkönen. Suosittelisin sulle ennemmin sitä.

Täyttä faktaa kaikki. Osuuskaupan halvan lainapääoman keräilykanava s-pankki lahinnä on eikä mikään perinteinen pankki.

Vierailija
33/33 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo on pahin ja Nordea hyvä kakkonen.