Meille on tulossa kolmoset!
Kommentit (22)
ja nimet ovat samantapainen sarja kuin ap:n ehdotus (eivät kuitenkaan Minna, Jenna ja Sanna).
Minä siis olen toinen kaksosista ja äidilleni kerrottiin odotusaikana, että kaksosuus tulee hänen isänsä puoleltaan ja kysyttiin, onko siellä suvussa kaksosia. Äidin isä on siis kaksonen hänkin.
Paavo, Väinö ja ?? Kolmas nimi vielä puuttuu, ehdotuksia?
-ap
Ja siltä varalta että ovatkin poikia, niin Elmeri, Ilmari ja Jalmari?
Pojat saa nimet Aatu, Peetu ja Setu
Meillä on 3v. vanhat tytöt ja nyt odotan (ainakin) kolmosia. Helppoa kuin heinänteko, kun sen osaa...
Niin ja kaikkien nimet tulee olemaan S-kirjaimella alkavia
sitähän sä kysyit
Musta ne on ihanat nimet. Toisaalta tuntuu että katson kaikkea juuri nyt vaalenpunaisten lasien läpi. Ei edes ole varmaa että kaikki olisivat tyttöjä.
ap.
Irseä harmittaa että kaksosillani on juuri tuollaiset samantapaiset nimet, kun heidät muutenkin niputetaan yhteen ja identtisinä sekoitetaan.
Mielummin jotain vaikka tyyliin: Saara, Kaisa ja Elina
sitähän sä kysyit
Musta ne on ihanat nimet. Toisaalta tuntuu että katson kaikkea juuri nyt vaalenpunaisten lasien läpi. Ei edes ole varmaa että kaikki olisivat tyttöjä.
ap.
Onko isokin pettymys jos ovat poikia. Mielenkiinnosta kysyn, oletko miettinyt pojille nimiä? =) Nuo tyttöjen nimet ihan ok, Veera nimestä pidän paljon, Saara ja Noora, myöskin Veera tosin aika tavallisia, mutta ihan mukavaa toisaalta jos ei aina niitä erikoisia, että tutummatkin nimet säilyy..Onnea kolmosista ja jaksamista! Isokin maha jo?
tosi kivat nimet ku on samanlaiset mut kuitenkin erinlaiset :) tosin mun mielestä ei kannata netistä tulla kysymään nimistä koska aina löytyy niitä jotka ei tykkää, ite valitset just ne nimet jotka tuntuu parhailta! onnea odotukseen!
mutta yhdessä sisaruksilla, saati sitten vielä kolmosilla liian leenuliinutiinu.
Älä anna liian "saman sarjan" nimiä Irseä harmittaa että kaksosillani on juuri tuollaiset samantapaiset nimet, kun heidät muutenkin niputetaan yhteen ja identtisinä sekoitetaan.
Mielummin jotain vaikka tyyliin: Saara, Kaisa ja Elina
Ei ole vielä isoa mahaa. Näkyy siis jo mutta ei ole mikään jätti vielä. Mun isällä kaksoveli ja mulla on veljinä kaksoset. Mummon yhdeksän sisaruksen parvessa on oli kaksi kaksosparia, mutta molemmilta oli sisarus kuollut jo vauvana.
Mä en olis uskonut että mikään yllättää mua ultrassa, mutta täytyy myöntää etten osannut edes ajatella kolmosia, kokoajan oli kumminkin tunne/epäily että siellä on kaksi lasta.
ap.
Yläasteen biologian opettaja oli jopa sitä mieltä ettei kaksosuus periydy ollenkaan.
eli jännä yhteensattuma. :)
Mutta äidin puolelta ei tietääkseni suvusta löydy muita kaksosia kuin veljeni. Isän puolelta niitä on sekä isäni ja hänen kaksosveljensä sekä isän äitini sisaruksissa olleet kaksi kaksosparia ja isän kaksospojat.
ap.
isän puoleltahan toi kaksosuus ei kylläkään periydy tietenkään eli jännä yhteensattuma. :)
En oo ap mutta oon miettinyt tota, koskan mieheni suvussa kaikissa sukupolvissa nimenomaan sisarusparven joku miehistä on saanut kaksoset (tai kaksosraskaus alkanut) niin pitkälle kuin muistetaan! Mutta meidän kohdallepa ei ole ainakaan vielä osunut :D
Ap muuten, oletko jo Kevyt-foorumin jäsen? Koska todennäköisesti saat kolme pikkuista keskosta ja tarvitset vertaistukea.
Ovatko siis ihan luomusti saaneet alkunsa? Hurjaa :D Ei muuta kuin voimia!
Mistä näitä nimihulluja oikein sikiää?
Aapee - veikkaan, että sä oot raskaana ja sulla ei_oo_mitään_tekemistä ja yrität viihdyttää itseäsi tälläsillä lapsellisilla aloituksilla?
Moikka vaan. Koita ny kestää toi sun pieni elämäs.
Eli ap:n isältä on voinut periytyä hänen tyttärelleen eli ap:lle geeni, joka saa naisen ovuloimaan useamman munasolun kerrallaan.