Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita lämpimällä vedellä lähteviä ripsareita kuin sensai 38?

Vierailija
28.03.2012 |

Lorealin tiedänkin, sen punavalkoisen putkilon. Sitä käytän yleensä jos laittaudun enemmän, kun tekee vähän massiivisemmat ripset kuin tuo Sensai. (Sensai on aika arkinen ja hillitty.) Se tosin ei pysy yhtä hyvin kuin Sensai, jos silmät yhtään vuotaa (ja mulla vuotaa). Lisäksi se valkoinen aine joskus näkyy.



Täysin vedenkestäviäkään en siis halua, en jaksa taistella niiden kanssa. Sitten taas tavalliset on alta aikayksikön poskilla.



En ole täysin tyytyväinen kumpaankaan, Sensai on vähän vaatimaton ja tuon Lorealin huonot puolet jo tulikin. Haluaisin tuuheuttavaa ripsaria.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan nyt sitä tällä kertaa. 18,30 postikuluineen. Vähän ärsyttävät nuo Oriflamen sivut. Ensinnäkin kun sinne rekisteröityi, niin ei tullut mitään viestiä ruudulle, että rekisteröityminen on onnistunut ja että sähköpostiin tulee tunnukset. No, moniin paikkoihin rekisteröityneenä osasin olettaa näin tapahtuvan, ja mailistahan ne tunnukset löytyi. Laitoin rekisteröityessä rastin "rekisteröidyn Oriflame -asiakkaaksi" -kohtaan (ei siis "edustajaksi" -kohtaan). Kuitenkin profiilissani status on "distributor". Eli jonkinlainen levittäjä/jakelija. No, ehkä se tarkoittaa tässä tapauksessa ihan vaan ostajaa, mutta aloin vaan ihmetellä...



Lisäksi postitusvaihtoehtoja on useita, mutta valintakohdassa ei kerrota paljonko mikäkin maksaa, sen näkee vasta lopussa.



Noh pistän nyt tilaukseen sitten kumminkin, ellei joku ehdi nyt sanoa että "ÄLÄ, se ei pysy jos silmät vuotaa!" :D

Vierailija
2/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tämä?



Ja pysyy vaikka silmät vuotaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tämä?

Ja pysyy vaikka silmät vuotaa?


http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=10782

Vierailija
4/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tätä tuotetta kokeillut? Itse olen entinen Sensain käyttäjä, mutta siinä tosiaan huonona puolena se arkinen lopputulos. Tällä saa huomattavasti näyttävämmät ripset ja hinta-laatu-suhde on varsin kelpo. :)



http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Silmat/MASKARAT/Illegal_Length.aspx

Vierailija
5/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tätä tuotetta kokeillut? Itse olen entinen Sensain käyttäjä, mutta siinä tosiaan huonona puolena se arkinen lopputulos. Tällä saa huomattavasti näyttävämmät ripset ja hinta-laatu-suhde on varsin kelpo. :)

<a href="http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Silmat/MASKARAT/Illegal_Length.aspx" alt="http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Silmat/MASKARAT/Illegal_Length.aspx">http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Silmat/MASKARAT/Illegal_Length.aspx</…;

Joo ihan markettiripsareistakin olen odotellut vinkkiä kun ne on paljon edullisempia ja usein hyviä. Pysyykö tuo yhtä hyvin kuin sensain 38? Tai edes about yhtä hyvin? En vielä ole tilannut tuota Oriflamea ja mielelläni kokeilisin jotakin tuollaista vinkkaamaasi.

Vierailija
6/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan aina tavis-ripsareita. En käytä mitään erillistä silmämeikinpoistoainetta, vaan pesen kasvot joka tapauksessa päivittäin kasvoille tarkoitetulla puhdistusaineella, ja ripsarit lähtevät siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan aina tavis-ripsareita. En käytä mitään erillistä silmämeikinpoistoainetta, vaan pesen kasvot joka tapauksessa päivittäin kasvoille tarkoitetulla puhdistusaineella, ja ripsarit lähtevät siinä samalla.

Mäkin ostaisin, jos normaalit pysyisi mulla silmissä. Vedenkestäviä versioita tietysti saa markettiripsareistakin, mutta niitä en haluaisi enää käyttää, kun niitä ei saa pirullakaan pois. Lopputulos on se, etten pese niitä koskaan.

Vierailija
8/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan aina tavis-ripsareita. En käytä mitään erillistä silmämeikinpoistoainetta, vaan pesen kasvot joka tapauksessa päivittäin kasvoille tarkoitetulla puhdistusaineella, ja ripsarit lähtevät siinä samalla.

mutta vuotaako sun silmä tosi helposti? Mäkin ostaisin, jos normaalit pysyisi mulla silmissä. Vedenkestäviä versioita tietysti saa markettiripsareistakin, mutta niitä en haluaisi enää käyttää, kun niitä ei saa pirullakaan pois. Lopputulos on se, etten pese niitä koskaan.

Ei kyllä vuoda. Ainoastaan, jos itken, niin sitten pitää käydä vähän tsekkaamassa, onko pahasti ripsarit levinneet. Mutta onneksi sen verran harvoin tulee itku, että normiripsari passaa hyvin. ;)

Olenkin ihmetellyt, että miksi muiden pitää noita vedenkestäviä hommailla, kun minulla ei edes kamala hikijumppa levitä ripsareita, vaikka on pitkähköt nuo räpsyttimet. Nyt selvis sekin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaan nyt sitä tällä kertaa. 18,30 postikuluineen. Vähän ärsyttävät nuo Oriflamen sivut. Ensinnäkin kun sinne rekisteröityi, niin ei tullut mitään viestiä ruudulle, että rekisteröityminen on onnistunut ja että sähköpostiin tulee tunnukset. No, moniin paikkoihin rekisteröityneenä osasin olettaa näin tapahtuvan, ja mailistahan ne tunnukset löytyi. Laitoin rekisteröityessä rastin "rekisteröidyn Oriflame -asiakkaaksi" -kohtaan (ei siis "edustajaksi" -kohtaan). Kuitenkin profiilissani status on "distributor". Eli jonkinlainen levittäjä/jakelija. No, ehkä se tarkoittaa tässä tapauksessa ihan vaan ostajaa, mutta aloin vaan ihmetellä...

Lisäksi postitusvaihtoehtoja on useita, mutta valintakohdassa ei kerrota paljonko mikäkin maksaa, sen näkee vasta lopussa.

Noh pistän nyt tilaukseen sitten kumminkin, ellei joku ehdi nyt sanoa että "ÄLÄ, se ei pysy jos silmät vuotaa!" :D


itse maksaa postikuluja. Niitä on joka oksalla niitä edustajia. Rekisteröityessä edustajaksi saa -25% tuotteista mutta maksaa sitten itse ne postikulut yms jotka on aika paljon.

Vierailija
10/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pidän tästä enemmän kuin sensaista, juuri siksi, miten vaatimaton ja arkinen tuo sensai on. Mutta ei tämäkään nimestään huolimatta KOVIN paljon pidennä tai tuuhenna (ja ehkä pidentää enemmän kuin tuuhentaa?)



Lorealia en kyllä ole kokeilllut, oon niiden tuotteista niin monille allerginen, etten ole edes tullut huomanneeksi tuon olomassaoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Double Wear, ja olen todella tyytyväinen.

Vierailija
12/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyviä, eikä hintakaan päätä huimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pidän tästä enemmän kuin sensaista, juuri siksi, miten vaatimaton ja arkinen tuo sensai on. Mutta ei tämäkään nimestään huolimatta KOVIN paljon pidennä tai tuuhenna (ja ehkä pidentää enemmän kuin tuuhentaa?)

Lorealia en kyllä ole kokeilllut, oon niiden tuotteista niin monille allerginen, etten ole edes tullut huomanneeksi tuon olomassaoloa.

itse tykkään siitä eniten koska sillä saa todella tarkasti. pitkiä räpsyttimiä tälläkään ei saa, mutta tuuheutta kyllä.

Vierailija
14/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taisi myyjä suositellakin tuota Estee Lauderia mutta hämäännyin kun alkoi "hehkuttaa" miten sen voi pestä pois ihan silmämeikinpoistoaineella eikä vaan vedellä niin kuin sensai! En oikein ymmärrä mikä etu se on, pointtihan on just se että EI tarvi aineita vaan lähtee lämpimällä vedellä :D Vertasi siis ikään kuin se olisi plussaa Sensaihin verrattuna kun voi ihan aineilla poistaa.



Mutta ehkä se oli joku ajatusvirhe myyjältä. Tuokin siis lähtee ihan vaan vedellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan kiva se oli, mutta jostain syystä seuravalla kerralla stockan myyjätär ei tuntenut koko tuotetta?



Estee lauderilla oli vielä se alushoitoaine, mitä laittamalla sai halutessaan pidennettyä lopputulosta. Mutta ilman sekään ei ollut kovin näyttävä. Ehkä tällä tekniikalla ei voi kovin näyttäviä tehdä, sillä onhan totta, että jos väriä on kovin vahvat kerrokset, se alkaa putoilla poskille palasina ja jos sitten sellainen menee silmään, se ei ole kivaa.

Vierailija
16/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hyviä, eikä hintakaan päätä huimaa.

Mulla siis ei perusripsari toimi kun silmät vuotaa niin herkästi. Silloin kun vielä jaksoin käyttää vedenkestäviä niin tykkäsin kyllä Maybellinestä.

Vierailija
17/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vaikka mökillä tms missä ei välttämättä aina ole lämmintä vettä. Mut yleensä näissä tietty haetaan juuri sitä, että lähtee lämpimällä vedellä ja muuten pysyy kaikissa oloissa, rasvassa ja sateessa.

Vierailija
18/27 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa tuosta meikinpoistoaine-jutusta. Eli lähtee myös lämpimällä vedellä, ja tosi helposti.

Vierailija
19/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka tulisi uusia vinkkejä.



Mulla on nyt tuo Estee Lauder, josta kyllä ihan tykkään, mutta se suoristaa ripsiä (eli ennen laittoa taivutan mutta ripsari suoristaa ne takaisin), toisin kuin taas sensain "tuuheuttava" joka säilyttää sen taivutuksen hyvin. Estee Lauder myös lähtee vähän turhankin herkästi pois. Mun silmät kun aivan oikeasti vuotaa jos vähänkin tuulee tms, ja tuo sensai on ainut joka pysyy vedenkestävän ripsarin lailla siinäkin tilanteessa. Tosin sensai ei sitten pesemälläkään lähde yhtä helposti kuin Estee Lauder.



Mua kiinnostaisi nyt, että olisiko sellaisia kohtalotovereita, joilla on vuotavat silmät ja jotka ovat löytäneet hyvän ripsarin joka sekä toisi tuuheutta (enemmän kuin sensain "tuuheuttava" joka on tosi vaatimaton), ei lähtisi vaikka silmät vuotaa mutta lähtisi kuitenkin lämpimällä vedellä vähintään yhtä helposti (tai vaikeasti joidenkin mielestä) kuin Sensain 38. Ihan markettitavarakin kiinnostaa. Mulla on esim. ollut monia Lorealin ripsareita silloin kun vielä käytin vedenkestäviä, ja tykkäsin niistä tosi paljon.



ap

Vierailija
20/27 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(erikseen on sitten waterproof-versio).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä