Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, onko kellään munasarjakystaa?

Vierailija
28.03.2012 |

Mulla löyty n. 5 cm halkasialtaan. Nyt kontrolli parin kk:n päähän. Mitä sit tapahtuu? Lääkäri ei kertonu mitään. Auttakaa...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattiin ja munasarjasta jäi jäljelle 15 prossaa. Piti olla pikku juttu, mut olin sairaalassa 5päivää leikkauksen jälkeen ja n. kuukauden saikulla. Ei oo uusinu. Mahaan jäi muutama arpi leikkauksesta.

Vierailija
22/23 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennuksena kun joku yllä kertoi hällä "suklaamaisen sisällön valuneen" jne.. Niin on olemassa endometrioomia, jotka ovat siis suklaakystia! Erotuksena kystista, jotka siis vesipalluroita!

Itellä oli suklaakystia ja kasvaimia ja kystia. Hormonikierukka teetti niitä lisää ja lisää.. Lopputulema oli leikkaus jossa poistettiin munasarjat ja kohtu. (ja paljon muuta) Endometrioosi laajalle ja syvälle levinneenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli todella iso kysta. En mennyt ajoissa lääkäriin, niin pääsi kasvaan. Vatsa oli niinkuin olisin ollut raskaana. Kipuja ei ollut.

Kun vihdoin menin lääkäriin,sain leikkausajan heti.

Kystassa oli neljä litraa nestettä, ei mitään pahanlaatuista. Samalla kyllä vietiin kohtu ja munasarjat.

Kannattaa mennä ajoissa tutkimuksiin, niin pääsee helpommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi