Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutista luopuminen

Vierailija
16.02.2012 |

Hei, miten saisin vieroitettua 2,5 vuotiaan tyttöni tutista? Haluaisin, että hän käyttäisi tuttia vain päivä- ja yöunilla. Hän on päivisin päiväkodissa, jossa on oma tutti unien aikana. Öisin omassa sängyssä nukkuessa käyttää myös tuttia. Nyt neiti saa hirveitä raivareita ja itkee tutin perään heti kun tulemme kotiin. Päivähoidossa hän on ollut nyt lähes vuoden ajan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroittakaa kokonaan siitä tutista! Hommatkaa tilalle jotain muuta tärkeää.

Vierailija
2/2 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi luopuu tutista just silloin kun on siihen kypsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan