Lue keskustelun säännöt.
Tutista luopuminen
16.02.2012 |
Hei, miten saisin vieroitettua 2,5 vuotiaan tyttöni tutista? Haluaisin, että hän käyttäisi tuttia vain päivä- ja yöunilla. Hän on päivisin päiväkodissa, jossa on oma tutti unien aikana. Öisin omassa sängyssä nukkuessa käyttää myös tuttia. Nyt neiti saa hirveitä raivareita ja itkee tutin perään heti kun tulemme kotiin. Päivähoidossa hän on ollut nyt lähes vuoden ajan.
Kommentit (2)
Lapsi luopuu tutista just silloin kun on siihen kypsä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vieroittakaa kokonaan siitä tutista! Hommatkaa tilalle jotain muuta tärkeää.