Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synnytys lähestyy ja mies lähdössä reissuun, kiellänkö?

Vierailija
28.03.2012 |

Synnytys voi alkaa koska tahansa, laskettu aika viikon päästä. Mies on lähdössä toiselle paikkakunnalle minne ajomatkaa 2 1/2 tuntia. jos synnytys käynnistyy kun mies on toisella paikkakunnalla.Olen pulassa, sillä esikoiselle ei ole ketään hoitajaa. Olemme muuttaneet uudelle paikkakunnalle josta ei tunneta ketään.

Pitääkö kieltää mieheltä reissu? Olen ihan masentunut, ku mietin et jos synnytys alkaaki just silloin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ei nyt ole mikään pakollinen matka.

Vierailija
2/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisi mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka vastuullinen ihminen tekisi edes reissun tuossa tilaneessa?

Reissuja tehdään silloin kun kodin tilanne sen sallii.

Vierailija
4/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähtee amerikkaan kuudeksi päivää. Laskettuun aikaan on tuolloin kolme viikkoa. Lähin hoitaja esikoiselle on kolmen ja puolen tunnin ajomatkan päässä. Itse nyt sitten odottelen hoitajaa, jos synnytys käynnistyy. Jos en voi niin kai sen lapsen joku hoitaa, kun sen sairaalaan mukaan otan.

Vierailija
5/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.kun mä pieni holhottava (vaimo) sen kiellän..

Vierailija
6/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan tapana kieltää miestäni menemästä mihinkään, mutta tuossa tilanteessa kyllä kieltäisin, tai ainakin yrittäisin puhua järkeä.

Miksi mies on lähdössä reissuun,huvin vuoksi? työmatka?

Oma mies on aina pitänyt huolen, että on paikalla kun synnytys lähestyy ja työmatkoistakin on saanut sillä perusteella kieltäytyä.

Vierailija
7/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdottomasti kiellät kuinka vastuullinen ihminen tekisi edes reissun tuossa tilaneessa? Reissuja tehdään silloin kun kodin tilanne sen sallii.

Aikuista ihmistä kielletään.

Vierailija
8/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kerro miehellesi kunnolla (ei vain vihjaillen niinkuin naisten tapana on joskus tehdä) miksi olet peloissasi, ja kuinka paljon, jos miehesi lähtee.

Vierailija
9/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun ukkoni ei lähtisi matkalle, jos olisin tossa tilanteessa. keskustele miehen kanssa.

Onko se reissu pakollinen.

Ihmeellisiä ukkoja teillä on.

Vierailija
10/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi 2,5 tuntia ei nyt ihan mahdoton ole jos on kuitenkin tavoitettavissa ja pääseehän sieltä pois.

Vierailija
11/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos synnytys alkaa ja esikoinen pitäisi saada hoitoon. mistä sitä tietää, kuinka kauan toinen synnytys kestää, kun se voi olla paljon nopeampi kuin eka `??

Vierailija
12/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän oli menossa 2,5 TUNNIN päähän, ei mihinkään pitkien lentomatkojen taakse... :) :)

Ellei esikoisesi ole ihan syöksyllä syntynyt, niin eiköhän mies ehdi ajoissa takaisin, käsket vain pitää puhelimen päällä. Kuinka kauan meinasi viipyä? Noin lähellähän voi käydä päiväseltään ja aika epätodennäköistä, että synnytys juuri silloin alkais, jos olosi aamulla ok.

Jos synnytys nyt sattuisi alkamaan sillä aikaa ja etenisi niin nopeasti, että pakko lähteä sairaalaan ennen miehen tuloa, niin otat lapsen mukaan sairaalaan ja tapaat sitten miehen siellä.

Ei tuossa minusta mitään ongelmaa ole.

Ja jos todella pelkäät synnytyksen alkavan juuri tuon reissun aikana, niin kysy etukäteen vaikka paikallisista päiväkodeista varahoitopaikkaa. Mieshän on siellä työreissullaan todennäköisesti päiväaikaan kun päiväkoditkin ovat auki. Tai kysele, suostuisiko joku perhepäivähoitaja varahoitajaksi.

Synnytys voi alkaa koska tahansa, laskettu aika viikon päästä. Mies on lähdössä toiselle paikkakunnalle minne ajomatkaa 2 1/2 tuntia. jos synnytys käynnistyy kun mies on toisella paikkakunnalla.Olen pulassa, sillä esikoiselle ei ole ketään hoitajaa. Olemme muuttaneet uudelle paikkakunnalle josta ei tunneta ketään.

Pitääkö kieltää mieheltä reissu? Olen ihan masentunut, ku mietin et jos synnytys alkaaki just silloin.