Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun mies syyllistää jatkuvasti:/

Vierailija
28.03.2012 |

Minä käyn töissä, mies kotona ja yrittää tehdä pörssikauppaa kotoa käsin. Lapset ovat tarhassa klo 8-16 ja minun työaikojeni takia mies joutuu sekä viemään että hakemaan heidät. Oma työaikani on klo 9-17. Miehen homma loppuu vasta pörssin sulkeuduttua ja hänen mielestään minun pitäisi olla hakemassa lapset tarhasta. Joka ilta tulee hirveä huuto siitä, että hänen elämänsä valuu hukkaan kun minä en sitä ja tätä... En vaan jaksa enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viet sitten kun minet itse töihin! miks pienten lasten pitäis herätä aikasemmin???

Vierailija
2/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko palkata jonkun opiskelijan tms. hakemaan lapset tarhasta? Aika harvinainen tarha jos ei ole auki klo17 asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä viet ja mies hakee!!!

Vierailija
4/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräämään jo klo 7 ja työpäivänihän alkavat vasta klo 9. Lasten tarhapäivät merkattu klo 8 alkaen. Ap

Vierailija
5/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä.. ihan normaali aika..

Vierailija
6/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lasten vienti ja haku on noin vaikeaa siis sille miehelle!

Pörssi ei ole edes 8 "auki" joten viedä kerkeää ihan hyvin vaikka voit toki viedä ne muksut samalla kun menet töihin...ei siellä päiväkodissa tartte olla tasan 8 (paitsi jos et jaksa laittaa aamupalaa).

Munkin mies tekee pörssikauppaa kotona mutta silti kuskaa lapsia kouluun,kotiin ja vielä harrastuksiin.

Taitaa ukollas olla ressi jos joka ilta pitää sulle huutaa ja kaataa oma paha olo sun niskaan...

Vierailija
7/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ne aamut olekaan se ongelma, vaan iltapäivät. Lastenhoitaja olisi hyvä ratkaisu, mutta se maksaa ja miehellä ei ole rauhaa kun lapset juoksisivat kuitenkin jaloissa. Hankalaa...

Ap

Vierailija
8/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä lapsia on tullut tehneeksi.

Ja jos kotona työskentelee niin ei sitä työrauhaa vaan ole koko päivää.

Miksi hän sinulle huutaa vaan käyttäisi senkin energian ratkaisun keksimiseen jos fakta kuitenkin on ,että sinulla loppuu työt vasta 17.

Miksi äidin pitää joustaa tai hoitaa kaikki järjestelyt? Jos isä ei voi hakea niin hän itse järjestää jonkun muun systeemin!

Vierailija
9/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi riittävän, että tuon ruuan pöytään. Miehen mielestä kai se ratkaisu on sitten, että minä järjestelen työaikojani. TIlanne on vain se, että minulla työaika venyy usein lähelle kuutta. Lisäksi ollaan kaikki aika iltavirkkuja joten sekin on ongelma. Mutta siis, minusta miehen kuuluisi kyllä löytää ratkaisu. Minulla on jotenkin tullut mitta kokonaan täyteen tuota kiukuttelua.

Ap

Vierailija
10/10 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa niin,että sinä hoidat aamut - miksi pitäisi klo 7 herätä, jos töissä pitää olla klo 9? - ja mies hoitaa iltapäivät.

Kyllä hoitoajan voi muuttaa sopimaan sellaiseksi, että alkaa silloin kun sinä olet matkalla töihin, ja mies hakee ennen klo 17.

Kas kun sinä et tule ajatelleeksi syyllistää miestä siitä, että sinä joudut käymään töissä elättääksesi perhettäsi.

Niin, se pieni eron naisten ja miesten välillä...