Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia tällaisen kaverin kanssa?

Vierailija
28.03.2012 |

Sanoo tekevänsä itsemurhan, ellei taloudellinen tilanne korjaannu tiettyyn päivään mennessä. On jo muutaman vuoden puhellut itsetuhoasioista.

On terapiassa, mutta ilmeisesti ohjailee psykiatriakin jollain tavalla, terapeuttikin alkoi väsyä, mutta suostui kuitenkin jatkamaan muutaman kuukauden.

Totuus on ,ettei taloudellinen tilanne kohene ilman, että tekee itse muutoksia asumisen ja elämän tyylin kanssa. Yhteiskunnan pitäisi rahoittaa hänen elämänsä.

On älykäs ja kouluttautunut ihminen, mutta sos. taidot nollassa. Ellei mennä hänen mielen mukaan, vetää herneen nenään. Kokee, että kaikki on häntä vastaan. Lääkitys on, mutta räätälöi sitä oman mielen mukaan eli ei siitäkään sitten hyödy.

Suuttuu, ellen ole aina hänen käytettävissään, samoin toiselle muulle tuttavalleen, joka jo väsynyt pahan kerran. Sitten ihmettelee, kun ei kaverisuhteet kestä.

Sinkku, ei lapsia, suhteet sukulaisiin katkaissut.

En tiedä, mikä minun osuuteni on suhteessa häneen; kuuntelija kai, muttei ota apua tai ehdotuksia vastaan. Tekee tahtonsa mukaan. Lisäksi noudattaa ankaraa karppausta eli jo ruokavalion suhteen voi huonosti. Ennen karppausta painoindeksi 17.

Eli moniongelmaa on, mutten kykene olemaan avuksi, vaan lopun kohta itse.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi