hyi ********, äitini kiihottaa!
Olen 16 vuotias, ja mulla on tällanen ongelma, että alan aina masturboimaan ätiäni ajatellen, vaikka yritän kyllä aina lopettaa. ja siinä vessassa, missä mä masturboin, niin siellä on aina sen isoja rinta liivejä, ja semmosia hyvän näkösiä seksikkäitä alus vaatteita ja pieniä bikinejä kuivumassa pesukoneesta.
onko se edes vähän normaalia. sen itse tyydytyksen jälkeen on aina ihan helvetin pervo ja typerä olo. äitini on todella hyvän näköinen, semmonen milf, hoikka, isot silikoni tissit....
miten saisi tän olon pois?
Kommentit (4)
sitten kun persoona vaihtuu takaisin teinipervosta av-mammaksi. Odota vaan vähän aikaa.
itsekin huomasin nuorempana välillä ajattelevani kaiken maailman ihmisiä (harrastamassa seksiä, ei minun kanssani) kun masturboin.. Varsinkin nuorempana kun vasta tutustuin seksin maailmaan 14-16 vuotiaana oli yleistä että ajattelin jotakuta tuttua ihmistä. En sentään isoveljeä, tai isääni :D sittemmin jäänyt pois tuo, kun tuli omiakin kokemuksia vähän enemmän.
Joten jos on poikkeavaa, niin sitten meitä on jo kaksi :D veikkaan että enemmänkin. Älä ota stressiä. Jo se kertoo että olet normaali, kun kyseenalaistat tuon, etkä kliimaksin jälkeen edelleen fantasioi äidistäsi. Ts. et käy vähän väliä nuuhkimassa rintaliivejään.. aina vessareissulla.
sitten kun persoona vaihtuu takaisin teinipervosta av-mammaksi. Odota vaan vähän aikaa.
Tee palvelus yhteiskunnalle ja tapa ittes.