Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kättäri vai Naistenklinikka?

Vierailija
28.03.2012 |

Pitäisi valita. Kertokaa kokeneemmat, kumpaan menisitte synnyttämään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen että olisin naistenklinikkaankin ollut. Heitä arpaa, ei se nyt mikään maailman isoin juttu kuitenkaan ole, missä sairaalassa lapsi syntyy. Valitse se minne on teiltä helpompi tai lyhyempi reitti.

Vierailija
2/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin tyytyväinen. Varsinkin kun synnytys ei mennyt kuin Strömsössä, ja lapsi joutui lastenklinikalle,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta Naikkari olisi isompi, joten mahdolliset ongelmat voisivat hoitua siellä paremmin? Olen 34-vuotias ensisynnyttäjä ja mietin, kuinka todennäköistä mahtaa olla että tulee joku ongelma.

ap

Vierailija
4/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättäri on saanut 2010 WHO:n Baby friendly hospital -sertifikaatin. Minulle sairaalan imetysmyönteisyydellä jne oli paljon merkitystä sairaalaa valitessani, mutta varmasti naikkarillakin ollaan ihan osaavia näissä jutuissa.

En tiedä ihan tarkkoja tilastoja, muta eihän se kovin todennäköistä ole, että jotain sattuu terveelle 34-vuotiaalle synnyttäjälle tai tämän lapselle. Lastenklinikka olisi tosiaan ihan Naikkarin vieressä. Kättäri ja NKL ovat kumpikin kuitenkin yliopistosairaaloita, että siinä mielessä ihan hyviä molemmat.

Vierailija
5/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin tyytyväinen. Varsinkin kun synnytys ei mennyt kuin Strömsössä, ja lapsi joutui lastenklinikalle,.

Vai pääsi? Monessa maassa ei ole tuollaista mahdollisuutta.

Vierailija
6/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa ja verikokeissa, ja oli hyvä kokemus. Miellyttävää henkilökuntaa tuli ainakin silloin vastaan. Kättäristä en tiedä mitään.

Vierailija
7/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta olen synnyttänyt Haikaranpesässä ja olen tyytyväinen.

Kannattaa ottaa huomioon, että välttämättä ei edes pääse synnyttämään suunnittelemaansa paikkaan, sairaalat ovat ruuhkaisia ja säännöllisin väliajoin synnyttäjät ohjataankin jonnekin muuhun sairaalaan. Ja eikös Naikkarille ole kohta tulossa remonttikin, joka pistää kaikki systeemit uusiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme