Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni kallis takki pilattiin tarhassa!

Vierailija
28.03.2012 |

2.v lapseni päiväkotiryhmä kävi tänään vierailemassa eräässä tapahtumassa. Etukäteen tarhatätit sanoi, että voi laittaa lapselle vähän parempaa päälle.

Laitoin lapselleni vähän paremmat vaatteet, hänellä oli mm. 250 e Ralph Laurenin takki päällä. Pakkasin mukaan myös kuravaatteet, joilla voi olla loppupäivästä pihalla. Kerroin tästä myös hoitajille.

No, kun menen hakemaan tyttöä, hän leikkii hiekka/mutakasassa iloisesti tuo Ralph Laurenin takki päällä, tennarit ja farkut jalassa. Kumpparitkin olin pakannut mukaan. Samoin muut lapset, farkuissa ja tennareissa. Kävin kysymässä hoitajilta, miksei vaihtaneet haalaria ja kumppareita tapahtuman jälkeen. Ei kuulemma jaksaneet, vaan päättivät jäädä suoraan pihalle. Olivat kyllä käskeneet lapsia leikkimään nätisti ettei vaatteet sotkeennu. Voi luoja, eihän 2.v lapset osaa leikkiä nätisti ja varoa vaatteita!

Voitte vaan kuvitella miltä valkoinen takki näytti mutatahroineen, samoin farkut. Valkosista tennareista tuli ruskeat. Oon yrittänyt pestä vaatteita, mutta ei lähtenyt pesukoneessakaan, vaikka esipesin. Tai no suurin osa lähti, mutta kivoja ruskeita länttejä vielä.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä lapseni on ihan normaalikokoinen 2.v, noita Ralph Laurenin klassikkotakkeja sattuu oleen ihan vauvasta vaariin. Mutta ongelmana tässä onkin että miksi hitossa tarhantädit pyytää laittaan parempaa päälle ja ottaan vaihtovaatteet mukaan, jos kerta niitä ei jaksa vaihtaa. Menen huomenna vaatiin korvausta.

Pitäkää mua vaan jostain Kellokoskelta tulleena, mutta ihan tervejärkinen olen :)

Sinä joka kyselit, että miksi ostetaan noin kalliita ja "epäkäytännöllisiä" vaatteita, niin tykkään pukea lastani nätisti ja tyylikkäästi. En vois ikinä kuvitella että mun lapsi pitäis jotain Reuman (vai mikä onkaan) kuomakenkiä ja Lassi&Leevi haalaria. Kiitos ei mun lapselle.

niin johan menee akoilta turvat tukkoon.

Vierailija
42/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaminen selvästikin kiinnostaa sinua mutta aihe on vielä hieman hakusessa. Vähän kun treenaat ammattilaisen kanssa niin hyvä tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitöpaitsi Reimassa ja Lassi&Leevissä on ihan kivoja vaatteita

Vierailija
44/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takin niin nopeesti, jos 15.30 hait lapsen 15.43 jo täällä kirjoittelit?

]Joo kyllä lapseni on ihan normaalikokoinen 2.v, noita Ralph Laurenin klassikkotakkeja sattuu oleen ihan vauvasta vaariin. Mutta ongelmana tässä onkin että miksi hitossa tarhantädit pyytää laittaan parempaa päälle ja ottaan vaihtovaatteet mukaan, jos kerta niitä ei jaksa vaihtaa. Menen huomenna vaatiin korvausta. Pitäkää mua vaan jostain Kellokoskelta tulleena, mutta ihan tervejärkinen olen :) Sinä joka kyselit, että miksi ostetaan noin kalliita ja "epäkäytännöllisiä" vaatteita, niin tykkään pukea lastani nätisti ja tyylikkäästi. En vois ikinä kuvitella että mun lapsi pitäis jotain Reuman (vai mikä onkaan) kuomakenkiä ja Lassi&Leevi haalaria. Kiitos ei mun lapselle.

[/quote]

Vierailija
45/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeesti ylipäätänsä ostaa 2-vuotiaalle 250 euron takin???

Ja muutenkaan en oikein jaksa uskoa tätä todeksi, ei kai kukaan laita lapsia leikkimään vielä näillä keleillä ilman ulkovaatteita,siis pelkissä farkuissa ja tennareissa???

todellakin: onko järkeä laittaa 250 euroa 2 -vuotiaan takkiin???

Tai no - mikäli rahaa on niin mikäs siinä...

Vaikka mulla olisi rahaa millä prassata, niin en koskaan ostaisi tuon hintaista takkia kaksi vuotiaalle.

Hyvä jos edes itselle .

Vierailija
46/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei Reumassa ja Lassi&Leevissä mitään vikaa ole, varmasti käytännöllisiä ja lämpimiä. Ja löytyy varmasti joka toiselta lapselta tarhassa, joten voihan se olla että meidän lapsi tuntee olonsa ulkopuoliseksi Hilfigerin toppahaalarissa....

Ap

Vierailija
47/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoittaa tuommoista älyvapaata provoa tunnista toiseen.

Vierailija
48/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talipää!

Vierailija
49/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakulla on varaa ostaa 250 euron takki taaperolle. Siitä puhe mistä puute!

Vierailija
50/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kiitos, olipas hauska ketju! :D

Vierailija
51/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kans, miten te siitä otatte itseenne, jos joku ostaa lapselleen vähän kalliimman takin....

Ja sä joka kyselit 50 e postikuluista, niin lähetyksen kans oli ongelmia ja tuli monen mutkan kautta, niin postikulut vaan kasvo ja kasvo. Tilattiin kyllä samalla paljon muuta vaatetta, niin sekin vaikuttaa.

Ap

Vierailija
52/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kans, miten te siitä otatte itseenne, jos joku ostaa lapselleen vähän kalliimman takin....

Ja sä joka kyselit 50 e postikuluista, niin lähetyksen kans oli ongelmia ja tuli monen mutkan kautta, niin postikulut vaan kasvo ja kasvo. Tilattiin kyllä samalla paljon muuta vaatetta, niin sekin vaikuttaa.

Ap

Vierailija
53/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauna, kiukku ja kiima pitävät tämän(kin) palstan elossa aamusta iltaan

Vierailija
54/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä merkkinen se teidän super hyper nopea pesukone on kun mäkin haluan sellasen????????????????

Vierailija
55/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehdit vartissa esipestä ja pestä takin?

Vierailija
56/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen takki pilattiin tarhassa, enkä hyväksy sitä. Mielestäni en ole tehnyt mitään väärää tai erikoista. Silti saan kuulla olevani talipää, vajakki, Kellokoskelta tullut... Eikö teillä suomalaisilla oikeasti ole käytöstapoja? 2.v tyttönikin osaa käyttäytyä paremmin, hävettää teidän puolesta!

Ap

Vierailija
57/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esipesin takin käsin ja laitoin pesukoneeseen? Jotain ihmeellistä?

Vierailija
58/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen takki pilattiin tarhassa, enkä hyväksy sitä. Mielestäni en ole tehnyt mitään väärää tai erikoista. Silti saan kuulla olevani talipää, vajakki, Kellokoskelta tullut... Eikö teillä suomalaisilla oikeasti ole käytöstapoja? 2.v tyttönikin osaa käyttäytyä paremmin, hävettää teidän puolesta!

Ap

Heillä ei ole eikä koskaan tule olemaan varaa ostaa lapselleen 250 euron takkia ja se on varsinainen syy miksi he raivoavat sinulle.

Vierailija
59/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko ne 50€:n postikulut kaikkiin tilaamiisi tuotteisiin erikseen?

Varaudu siihen, että et saa korvausta tuotteesta.

Vierailija
60/82 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Yleensä, kun ostaa enempi tavaraa (kallista) niin postikulutkin pienenee tai poistetaan koko laskusta ;) Ja jos lähetyksen kanssa on ongelmia ja lähetys tulee monen mutkan kautta niin eikös siinä jotain hyvitystä tule?

Ja kyllä minäkin olen hyvin merkkiuskollinen ihminen ja tykkään ostaa lapselle kalliita/laadukkaita vaatteita, mutta nuo sinun oudohkot jutut saa kuullostamaan ihan provolta...