Lapseni kallis takki pilattiin tarhassa!
2.v lapseni päiväkotiryhmä kävi tänään vierailemassa eräässä tapahtumassa. Etukäteen tarhatätit sanoi, että voi laittaa lapselle vähän parempaa päälle.
Laitoin lapselleni vähän paremmat vaatteet, hänellä oli mm. 250 e Ralph Laurenin takki päällä. Pakkasin mukaan myös kuravaatteet, joilla voi olla loppupäivästä pihalla. Kerroin tästä myös hoitajille.
No, kun menen hakemaan tyttöä, hän leikkii hiekka/mutakasassa iloisesti tuo Ralph Laurenin takki päällä, tennarit ja farkut jalassa. Kumpparitkin olin pakannut mukaan. Samoin muut lapset, farkuissa ja tennareissa. Kävin kysymässä hoitajilta, miksei vaihtaneet haalaria ja kumppareita tapahtuman jälkeen. Ei kuulemma jaksaneet, vaan päättivät jäädä suoraan pihalle. Olivat kyllä käskeneet lapsia leikkimään nätisti ettei vaatteet sotkeennu. Voi luoja, eihän 2.v lapset osaa leikkiä nätisti ja varoa vaatteita!
Voitte vaan kuvitella miltä valkoinen takki näytti mutatahroineen, samoin farkut. Valkosista tennareista tuli ruskeat. Oon yrittänyt pestä vaatteita, mutta ei lähtenyt pesukoneessakaan, vaikka esipesin. Tai no suurin osa lähti, mutta kivoja ruskeita länttejä vielä.
Kommentit (82)
On nimittäin sen verran karseen näkönen nytten
http://www1.macys.com/shop/product/ralph-lauren-kids-coat-girls-seersuc…
Kuitenkin tuo takki, valkosena tosin.
Ap
Kun ei sitten harmita lainkaan. Jos on noin pässi, että ostaa tuon hintaisen takin kakaralle, niin voi voi. Tai hei, osta uus ja ole hiljaa :)
Mitä sä sekoilet?Toi takki maksoi sulle alle 50€ eli huomattavasti vähemmän kuin suurimman osan talvihaalarit=D =D =D
Olen järkyttynyt, siis ihan hirveää, kamalaa täysin käsittämätöntä! On ne tarhassa pöllöjä, kun eivät ymmärrä että lapsella on KALLIS merkkitakki päällä! On se vaan niin törkeetä. Ihan tuli itku pelkästä sympatiasta.
Siis ap haki lapsen puol neljä, ja teki klo 15.43 aloituksen, jossa sanotaan:
"Oon yrittänyt pestä vaatteita, mutta ei lähtenyt pesukoneessakaan, vaikka esipesin."
Mulle myös tuollainen pesukone!
kun takki taisi olla osastolta 7-16 vuotiaat :)
ihana ketju, ei mitään järkeä.
No kateellisia ne tarhatädit ovat olleet. Kun ovat huomanneet noin kalliin takin lapsukaisella, niin tahallaan laittaneet lapset kuraan leikkimään, että takki menis pilalle. Selvä pyy. osta uus vielä kalliimpi takki niin näytät heille miten varakkaat ei tuollaisesta hätkähdä.
jos on avuton ja laiska äiti. Väärät vaatteet väärässä paikassa ja lapsi päiväkodissa, jotta äiti ei väsy.
Se kaksivuotias tarvii "virikehoitoa"?? Tää on kyllä niin P******tä nykyään kun kaikki patalaiskat äidit voi viedä lapsensa hoitoon vaikka on itse kotona toisen kanssa. Tarviiko niitä lapsia tehdä jos ei niitä jaksa hoitaa!!
Nauran tälle provolle. Ja jos ei oo provo, niin nauran entistä enemmän!
Hahhahahhah kun olet huvittava ap. Uskoisin että sinä olet noin seko, mutta että koko tarhan lasten vanhemmat...Kellokoskelta päivää vai?
takki "katoaa" tapahtumapaikan tai päiväkodin naulakosta, jos kerran on noin kallis?
ei meillä Helsingissä tulisi mieleenkään laittaa tennareita ulos. Maa on kylmä ja tänään asteitakin oli aika vähän.
Ja tapahtuma oli varmaan sisällä? Eikö silloin ulkovaatteet voi olla mitä vaan ja kengätkin ottaa pois?
Se on ihan selvä. Niillä ittellään ei ole varaa ostaa edes yhtä hihaa Ralph Laurenin takista niin päättivät sitten pistää paskaksi lapsen takin.
sain päivän parhaat naurut tästä... Kiitos huvista!
Tv. neljän lapsen kotiäiti, jolla on isommatkin lapset kotihoidossa puolivuotiaan vauvan seurana, eikä todellakaan varaa ostaa lapsille 250 euron takkeja
ostaa 2-vuotiaalle 250e takki???
Ainakaan asiaa ei voi millään laadulla perustella,koska takkia käytetään vain kylä- ja kauppareissuilla, joten kulumaan ei pääse.
Ja pieneksikin tuon ikäisellä jää nopeasti.
Joten halppistakki kävisi ihan hyvin,mutta ilmeisesti tuollaisilla vanhemmilla on vaan tarve brassailla.
Ja provohan tämä aloitus selvästi on.
Sanoisin, että ihan puhtaasti oma vikasi. Luuletko, että tarhatädeillä on aikaa kytätä lasten vatteiden niskalappuja, mikä on mitäkin merkkiä ja kuinkahan arvokasta. Tarhaan laitetaan sellaiset vaatteet AINA, joissa lapsi saa olla lapsi. PISTE.
Joo kyllä lapseni on ihan normaalikokoinen 2.v, noita Ralph Laurenin klassikkotakkeja sattuu oleen ihan vauvasta vaariin. Mutta ongelmana tässä onkin että miksi hitossa tarhantädit pyytää laittaan parempaa päälle ja ottaan vaihtovaatteet mukaan, jos kerta niitä ei jaksa vaihtaa. Menen huomenna vaatiin korvausta.
Pitäkää mua vaan jostain Kellokoskelta tulleena, mutta ihan tervejärkinen olen :)
Sinä joka kyselit, että miksi ostetaan noin kalliita ja "epäkäytännöllisiä" vaatteita, niin tykkään pukea lastani nätisti ja tyylikkäästi. En vois ikinä kuvitella että mun lapsi pitäis jotain Reuman (vai mikä onkaan) kuomakenkiä ja Lassi&Leevi haalaria. Kiitos ei mun lapselle.
haluan samanlaisen