Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90% nykyään myynnissä olevista farkuista ei sovi 90%:lle naisista!

Vierailija
28.03.2012 |

Jokin tässä yhtälössä mättää. Kaupat tursuavat tiukkoja tai hyvin kapealahkeisia farkkuja. Pahimmillaan farkkujen lahje vielä loppuu nilkan yläpuolelle.

Tavalliset naiset taas tursuavat sen verran muotoja tai ihan rehellistä läskiä, etteivät tuollaiset farkut yksinkertaisesti sovi heille. Voidakseen käyttää katu-uskottavasti pillifarkkuja naisen olisi oltava erittäin hoikka ja muodoton - ja mielelläään alle 25 v.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään "perse vilkkuu, kun kumartaa". Tosin pidän kyllä esim. kapeaa pitkää neuletta ja saappaita ko. farkkujen kanssa.

T: Tyylilyyli

Vierailija
42/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoisten uimapuvuissa on aina sama ongelma: rinta-alue kiristää ja perseestä roikkuu! Onko muka niin monella lihavalla naisella pienet rinnat ja jättimäinen ahteri??

t. kyllästynyt läski tiimalasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotirätti on saatava päälle, vaikka se olis täysin väärä omalle kropalle.

Tyylikäs nainen osaa juuri pukeutua niin, että vartalon hyvät puolet korostuvat ja huonot peittyvät ja viis veisaa muotihörhöilystä.

Vierailija
44/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on vaan se, että noita tyylikkäitä kohtuullisen hintaisia housuja on niin vaikea löytää! Olisi mukava, että olisi vähän ajan hermoillakin eikä ihan out. Miksi niin harvat valmistajat tekvät vaatteita aikuiselle tyyli- ja muotitietoiselle naiselle! En halua pukeutua ihan mummotyyliin vaikka olen 40v ja normaalivartaloinen. Siis ihan ok näköinen, mutte en mallin mitoissa.

Vierailija
45/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat Lee Cooppereista Prismasta.Ihana malli- tilaa reisille ja perseelle ja istuu napakasti vyötäröltäkin, jopa.

Vierailija
46/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat Lee Cooppereista Prismasta.Ihana malli- tilaa reisille ja perseelle ja istuu napakasti vyötäröltäkin, jopa.

itse olen myös vuosia suosinut Lee Cooperin mallia joka on erityisesti naiselliselle/kurvikkaalle vartalolle leikattu. On kapea (ja korkea) vyötärö ja lantiolla ja reisissä normia enemmän tilaa. Mulle menee noista oikean muodon takia tuumakoko 30 kun perusfarkuista joudun ostamaan 33.

Vierailija
47/47 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne on sopineet kaikkein parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi